לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

מפלצות צומי. (נשמה תעשה לי לייק)


מפלצות צומי,זה דבר מציק לכל.

בואו נודה בזה,הצורך הבלתי פוסק

של תשומת לב,הנצרך דרך סטטוסים

כגון:''אוי איזה כלבה''(ברור שאותה כלבה תישאר אנונימית עד שכולם יתקפו אותו/אותה

בשאלות)''העולם חרא,בוא נתאבד''(בסוף יתברר שהוא/בכלל לא מדוכאים,רק

 שינחמו אותם) לא מאוד מובנים לי.אני לא מבינה את הצורך הזה,

לפרסם את החיים האישיים שלך, כדי לזכות בזרקור החברתי.

אם רבת עם חבר,אתה ואולי חבר קרוב צריך לדעת.

אם אתה רוצה להתאבד,באמת,כנראה לא תפרסם את זה ברחבי

הפייסבוק כי יבואו,יעצרו אותך,

לא יתנו לך. אלה סתם מניפלציות שנועדו לעורר את תשומת הלב,

ומעצבן שהם מצליחים כל כך! המוני הודעות ותגובות בנוסח''מאמי לצאטטט!!!!'' שלא

ממש מביעות דאגה לאדם,אלא יותר דאגה לרכילות,למה שקורה,למיץ העסיסי..

כמובן,שאם הבנאדם חבר קרוב (למרות שאם  יש אדם קרוב אליכם שכזה,אני

לא יודעת עם מי אתם מסתובבים...)

אבל אם זה אדם קרוב שאתם מכירים,

אפשר לגשת בשקט,בלי הודעות שמפרסמות את הדאגה המזוייפת,

אפשר להתקשר,לשלוח הודעה,או לשאול פנים אל פנים.למה צריך להחצין את זה כל כך?!

 וכמובן,

בל נשכח את הודעות הפייסבוק

הבלתי נגמרות שמתחננות,יפה,ומציעות תמורה ללייק

הקטן שלך,כי זה כל כך חשוב שכולם יאהבו את התמונה המהממת

הזאת,ואם אפשר גם את הנושא בבקשה.אז אני קוראת

לעולם,גם לכל חסרי חוט השדרה החביבים,לומר לא!

לא תקבל ממני לייק בכוח,ואני יודעת שאתה לא באמת מדוכא!

תפסו לעצמכם חוט שידרה,והתרחקו מהמניפלוציות המטומטמות

האלה!

נכתב על ידי אשת האמצע. , 30/10/2012 21:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)