לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

אני מסרבת.


מסרבת להיות כמו כבשה בעדר,

לא מיוחדת.

אני מסרבת להיגרר אחרי הטרנד המטומטם הזה בישרא,

שצריך להיות עצוב כדי להיות מוצלח. אני מסרבת להתאים את הדעות שלי

לבלוגרים הבוגרים של ישראבלוג רק כדי שלא יגידו משהו.

אני מסרבת לכתוב רק דברים דכאוניים כדי שהפוסט ייצא ''ספרותי''.

אז אני מסרבת,לכל הטרנד המטופש של לשמוח זה פאסה.

אז כנראה עכשיו,יירדו לי כמה קוראים (כי בואו נודה בזה,כותבת מאוד מוכשרת

אני לא.)אבל לפחות אני לא אצטרך לבוא למקום היחיד שאני באמת יכולה לפרוק בו,

ולא לפרוק,או להיות לגמרי בדיכאון רק כדי לכתוב פוסט.

 

 

וזהו (:

נכתב על ידי אשת האמצע. , 4/11/2012 16:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)