לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

לא ישנתי כל הלילה.


וכשרגל של חברה אחת תקועה לי בפרצוף,

ויד של השנייה באיזור אינטימי,

היה לי זמן לחשוב עליך.

ולמה הייתי מספיק טיפשה להתאהב בך,

עוד פעם,למרות כל העבר הטעון,ולמרות העובדה

שבחיים לא נוכל להיות ביחד.היה לי גם זמן להעלות

תיאוריות מטורפות ביותר על איך נוכל לגרום לזה להצליח

(שמירה על חשאיות,בריחה מהעיר יחד וכו').היה לי גם זמן

להרהר  איך זה בטח מרגיש להעביר את האצבעות

בשיער הקופצני והנעים שלך,ולא לקוות שהעולם יקפא

כשאנחנו מתחבקים,כי לא תהיה הגבלת-זמן-של-חיבוק-ידידותי

כשנתחבק,כי זה לא יהיה חיבוק ידידותי.

והיה לי גם זמן לחשוב אם אתה נשקן טוב או לא,

למרות שאתה נראה מהבנים האלה שבא לך למזמז כל היום.

חשבתי גם אם יש לך איזה שביב רגש שדומה לשלי.

לא נראה לי.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 1/12/2012 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)