לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

פתאום הבנתי משהו.


אני לא התגברתי.אני לא בסדר.התגברתי עליך.עליך מזמן.אני אפילו רואה את הפגמים שלך עכשיו.רואה הכל הכל.אבל אתה יודע מה? על זה,בינינו,על הזוגיות,על ההתמזמזויות,והצחוקים,והחיבוקים,ולהיות חרמנית עליך (כן חרמנית אמרתי את זה)והשיחות,והתמיכה המזורגגת שגרמה לי להתרגש ביום שבכיתי.אני לא התגברתי על מה שהיה. אבל זה לא מרגיש כאילו לא התגברתי,זה פשוט מעין חבל מציק שקושר אותי אליך.ואולי זה בכלל לא על התגברות כאן,אולי אני פשוט סופסוף מרשה לעצמי לנצור את הזיכרונות שלך.ולזכור אותך,כמו שהיית עם כל הפגמים וכל המעלות,וההתמזמזויות,והצחוקים,

והחיבוקים,ולהיות חרמנית עליך,והשיחות,והתמיכה המזורגגת שגרמה לי להתרגש.מרגיש קצת כאילו קודם שכחתי אותך,ועכשיו אני זוכרת.עכשיו אני זוכרת,וזה סופסוף כאן.לא מכווץ באיזה קופסה קטנה בראש שלי כי חשבתי שאם תברח תמלא לי את כל הראש.אבל עכשיו אתה פה,בחוץ.וכן,אתה כאן באוויר הפתוח,ותופס מקום,ומזכיר לי אותך בכל מיני מעשים ומקומות.אבל אני בסדר עם זה.

כי אני תמיד אזכור אותך,אתה היית הנשיקה הראשונה שלי,הידיים הראשונות על התחת שלי (כן אני זונה מזורגגת טוב?).ואני לא מתחרטת על שום דבר.

 

 

 

 

נכתב על ידי אשת האמצע. , 28/1/2013 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)