לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

דיאלוג שלי ושלה....+הערות במוח.


י':''נגה?מה יש לך על היד?''

אני:''פצעים''

י':''נגה,שוב? למה את חוזרת לזה כל פעם? למה את עושה את זה לעצמך שוב?''

בוא'נה, יש לה שאלות בנזונה.

י':''את אמורה להגיד לי כשאת מגיעה למצב כזה! אני חברה שלך!''

להגיד לך מתי? כשאת מסתובבת עם נ' ומתעלמת ממני, או כשאת מסתובבת עם נ' ומתעלמת ממני?

י':''אני לא יודעת מה לעשות...נגה למה עשית את זה שוב? עברת כל כך הרבה זמן בלי...''

לא הרבה כמו שאת חושבת.

אני:''שמעי,אני מבטיחה שאני אפסיק,אוקי? רק אל תגלי לאף אחד.''

חחחחחח ברור נגה.ברור.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 31/12/2012 16:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בכל פעם,


שאני חושבת שאני מתגעגעת אליה,יש מין משפט מהבהב כזה במוח שלי:''זה בסדר,עוד מעט היא תחזור.''

אבל היא לא תחזור.ואני מתגעגעת אליה כל כך הרבה.איך אפשר לאבד ככה בנאדם ופשוט....להמשיך?אי אפשר.אני מתגעגעת אליה אני מתגעגעת אליה. אני מתגעגעת אליה ולשטויות שלה ולזה שיכולתי לספר לה הכל ולשיחות שלנו אבל היא לא כאן יותר, פשוט לא כאן. בום איזה מניאק החליט שלא בא לו יותר וסיים אותה בכמה דקות.והוא גמר לי את החיים כמו שהכרתי אותם ואני רוצה את החיים שלי בחזרה.בוכה תוך כדי.למה היא לא כאן, למה היא לא כאן, למה היא לא כאן.זה כמו להיתקל בקיר שקוף כל פעם.זה כזה, רגע חסר לי/בא לי משהו אני אלך לקרוא ל...אה רגע.אין לכם מושג כמה זה מתסכל,ומכאיב ומכעיס וכואב.כל כך כואב.כאב פיזי ממש.אי אפשר לתאר את זה במילים.זה כאילו שכל איבר בגוף שלך נשבר לחתיכות קטנטנות ומיקרוסקופיות.ככה כואב.כל כך כואב ואת רוצה לצרוח ולכאוב כמה שאת רוצה אבל החברות שלך מסביבך ואיך לעזאזל אפשר לכאוב כשהן מסביבך?אז אני כותבת כאן.כואב.כואב.קורע את המוח לחתיכות קטנות ומעוותות,אבל הפנים מחויכים.למה זו הייתה חייבת להיות דווקא אני?למה דווקא היא? איה.אני אלך להתקלח.ומתחת למים,מתחת לדוש,אחשוב על מה יכול היה להיות.היא יכולה לחיות,אני לא הייתי מתחילה לחתוך,הבת מצווה שלי הייתה שמחה יותר,הציונים שלי לא היו יורדים ואם כן לא בכל כך הרבה,לא הייתי צריכה לנהל את שיחת ה''את מתבגרת'' עם ספר.כל כך הרבה דברים יכלו לקרות,ולא לקרות בכלל.אני מתגעגעת אליה.אני כל כך מתגעגעת אליה.והיא לא תחזור והיא לא בסדר וזה לא בסדר.ואני לא בסדר.לא בסדר בכלל.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 29/12/2012 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא הולכת ברחוב החשוך,מתגנבת בין הצללים.אסור שייראו אותה.בעיירה קטנה כמו זו,השמועות מתפשטות מהר.היא מסתתרת ממכונית חולפת מאחורי גדר מוזנחת,אבק ועלים מסתבכים בשיערה כשהיא מחלצת את עצמה מהסבך.היא ממשיכה ללכת,נעליה מקישות על הלבנים,הקולות מהדהדים ברחוב השקט.היא נצמדת על הצללים שהביאו אותה בבטחה עד לכאן.היא רואה את הבית,ורצה לרוחב הרחוב,כדי להתקרב.מצפים לה שם.החלון פתוח,והוא האות שלה להיכנס.מטפסת על חלונות אחרים,על העץ הגבוה,ונכנסת פנימה.היא נכנסת פנימה,ומתיישבת.הם התחילו בלעדיה,אך זה לא מפריע לה.היא דורשת את חלקה במשחק,וחוטפת את האקדח מאחד הבחורים.היא מכוונת אותו לסנטרה,וסוחטת את ההדק.הבחורים מריעים כשפניה העדינים נשארים ללא פגע.עוברים עוד כמה סיבובים מסכני חיים,בהם כל אחד מכוון את האקדח אל עצמו,וניצל באורח פלא.מספיק.יש לדון בעניינים החשובים יותר.היא זורקת את המשפט לאוויר,וזוכה להנהוני הסכמה מסביב לשולחן.אך קודם עליה לבצע את חלקה.הרי לא תוכל סתם להצטרף אליהם ול''פעולות''. היא תצטרך לגמול להם קודם.

היא מנחיתה חבילת שטרות בחבטה על השולחן,אך ברור לה מה הם רוצים באמת.וואטאבר,היא חושבת.היא מורידה לאט את החולצה,ונותנת להם לבצע בה את זממם.היא בחורה יפה,נחשקה בעיר הזאת על ידי בחורים רבים.לא אכפת לה.כשהם מסיימים,היא יודעת שהיא בעניין.היא זורקת את השאלה לאוויר:

''אז מה המטרה שלנו?''

עריכה: אל תשפטו אותי הייתי במקום אפל ומחזורי.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 28/12/2012 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)