לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012


אוקי אז יש משהו חדש ויש לי הרגשה שזה מאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווד גרוע...אפשר את דעתכם?

בבקשה:

 

שלום...קוראים לי דניאל.עד לפני חצי שנה הייתי ילדה רגילה לגמרי. ואז הכרתי אותו...תלתלים זהובים שנצמדים אל העורף שלו וממסגרים פנים של מלאך: עיניים גדולות וצהובות כמו חמאה שמסתכלות עלייך במבט חודר,כאילו הוא רואה דרכך.כשפגשתי אותו לראשונה הוא לגם את המשקה שלו מחוץ לאיזה בר אפלולי ונראה לי בכלל כמו אחד שמעדיף בחורות צנומות שלובשות חולצות של הסקס פיסטולס, אבל מסתבר שהוא אהב את הגזרה העגלגלה שלי. הוא היה נותן לי פרחים ובין נשיקה לנשיקה הוא היה אומר לי שאני כל עולמו... אחרי כמה חודשים יחד הוא נעשה קנאי...הפרחים נעלמו ואת מקומם לקחו הסטירות כל פעם שהייתי פונה לבחור אחר....

טוב עד כה? אני צריכה ללכת אז אני אמשיך בהזדמנות אחרת...

 

תנו את דעתכם אבל לא להיות ביצ'ז!!!

 

 

 

נכתב על ידי אשת האמצע. , 27/4/2012 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז הבטחתי וזה...


אוקי...אז הבטחתי למי שקרא את הפוסט הזה שאני אכתוב סיפור פנטזיה אם יהיו פה טיפה קוראים והיום למרבה השמחה ראיתי שקיבלתי שתי תגובות ואני נורא מתרגשת מזה חחח. אז...אני צריכה למצוא רעיונות ועוד כמה ימים יהיה פה סיפור :))

נכתב על ידי אשת האמצע. , 27/4/2012 15:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי!!


הקראטתי את הבלוג לחברה שלי והיא אמרה לי שהוא דיכאוני בטירוף אז החלטתי לעשות עוד פוסט אופטימי בנוסף לזה שעשיתי אתמול!

אוקיי בוא נספור את כל הדברים הטובים שקורים לי לאחרונה בחיים!

 

1.יש לי חבר מדהים מתחשב מצחיק מנשק מדהים ושאני מאוהבת בו עד מעל הראש!

2.מצאתי שיטה להחליף את החתכים-להרביץ לכריות ולצרוח שזה מעולה!

3.העלתי ציונים בתעודה ברמות מטורפות וקיבלתי פטור מערבית! ואני שונאת ערבית!!

4.אני ואבא שלי בתקופה יחסית טובה ביחסים בינינו!

איזה יופי החיים שלי הסתדרו להם ככה מכל הצדדים!

שמח לי עכשיו וזה משהו שאני מאוד אוהבת כי אני אוהבת להרגיש טוב לי סיבה!

אופטימיות וזה!!

חחח ואני גם אשנה את העיצוב פה למשהו פחות קודר..מבטיחה!!

ווויהיהיהיהי

נכתב על ידי אשת האמצע. , 23/4/2012 20:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)