לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012


בשנה הזאת,

התעמתתי,השלמתי,התחברתי לעצמי,הבטחתי הבטחות ולעיתים הפרתי אותן.

התהבתי,התאכזבתי,השלמתי,התבגרתי.

הכרתי חברים ומחלק נפרדתי.

התבלבלתי, התיישרתי,השתפרתי וגרעתי.

רזיתי,השמנתי,חפרתי ונחפרתי.

נעלבתי,סלחתי,רבתי ונסלחתי.

התבגרתי,אבל אני עוד ילדה.

התנשקתי,ונגעתי.

פרצתי חלק מהגבולות,ולמדתי איפה חלק עוברים.

קינאתי,ולמדתי לשמוח במה שיש.

בכיתי,צחקתי.

הפסקתי להיות פחדנית,התחלתי לומר לאנשים את האמת.

והיום,אני ניצבת לפני המראה,ורואה דמות של ילדה,עם עיניים מכווצות בגלל החיוך הענק שלה.

נראה לי שנסתדר,אני והיא.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 29/6/2012 23:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואפילו הוא,הוא,זונח אותי.

נשכחת בצד לא חשובה,שקופה.

הלך אליה,למעניינת יותר,

זאת שמציעה ממני פי עשר.

שניהם מעוניינים רק בה כמובן,

ולא בי,לא זורמת,מהנה או מתוחכמת.

נו ברור....למה שירצו להיות איתי כשהיא בסביבה?

כלכך הרבה יותר מה שאני כל כך לא.

 

נכתב על ידי אשת האמצע. , 28/6/2012 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה מזל...


שיוצאים לחופש מחר,

כי ממש התעייפתי מכל הזונות בשכבה שלי.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 28/6/2012 13:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)