לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לצלם כדי לזכור את הרגע


צילום, אופנה, אקססוריז וציפורניים - הפשטות שבחיים.

Avatarכינוי:  תלתלים וצרות אחרות

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

יום צילום בשדות


לפני שחזר שוב הגשם הזוועתי הזה היו דווקא כמה ימים יפים לטייל בחוץ.

אז בשבת יצאתי עם חברתי הטובה (והיפייפיה יש לציין!) לטיול קטן בשדות שנמצאים ממש מחוץ לביתי :)

 שבו בנחת, שימו חרוגות בטיחות, כי זה הולך להיות מסע ארוך... התוצאות לפניכם -


 






 

 






 

 










לעזאזל, פשוט לא מצליחה לעשות פוקוס





לא יודעת למה, אבל אהובה עלי במיוחד -






הילדה הזאת פשוט יפה! -













כן.. גם אני הייתי שם -


 


מקווה שנהנתם,

שובל :)

נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 29/2/2012 15:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהשמש מסנוורת את השלג - תמונות של החרמון ביום יפייפה


לפני שבועיים בליתי את השבת הבהירה שהייתה בחרמון עם חבר שלי, חגגנו שנה, וכמובן שגם צילמתי קצת.

הנה כמה תמונות של היום הנפלא הזה :

 



 


 

 



 



 


 

 



 



 


 

 



 



 


 


אהובה עלי -

 

 



 


 

 


 


המתוק שלי -

 

 


 

 


 

 


 


וסתם שתי תמונות שלנו על הרכבל לסיום -



 


אני אהבתי, עכשיו תורכם :)

שובל

נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 23/2/2012 16:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה צילומים חדשים


סליחה על האיכות, אני יודעת שזה מזעזע.

 

 

האהובה עלי -

 

דעתכם חשובה לי אז אל תחסכו :)

שובל

נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 19/2/2012 21:31  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלתלים וצרות אחרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלתלים וצרות אחרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)