לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  InBloom

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

?


בפעם הראשונה שעשיתי סקס הייתי בת שבועיים-לפני-17 (ספרתי) והוא היה בן 24 ומת מפחד שאמא שלי תתבע לו את הצורה.

הוא היה מתוק ועדין ורגיש.

ואני? ריחפתי בחלל החדר מעלינו.

לא כביטוי, לא בהגזמה. פשוטו כמשמעו.

כמו בסרטים, נפשי יצאה מגופי, והביטה מטה על הגופים הזזים. לא הבנתי מה קורה, עד שבשלב מסוים חזרתי לעצמי.

הפסיכולוגית דאז אמרה שמדובר בדיסוציאציה. בגלל שהיא הייתה גרועה להחריד היא לא טרחה לבדוק ממה זה נובע.

המטפלת הנוכחית שלי דיברה איתי על דה-פרסונליזציה וניתוקים.

ואם להודות על האמת המרה והכואבת, כואבת באמת, מעולם לא הייתי "מחוברת" בסקס. תמיד מנותקת. תמיד בורחת. בורחת מעצמי, בורחת מהכול.

כשעוד אזרתי אומץ לספר לפרטנר.ית על הניתוק הם היו נחרדים, כאילו עשו משהו לא בסדר.

ואני לא הצלחתי להסביר להם שאני לא יכולה לשלוט על זה.

שלא מדובר בהם.

 

כיום, שנים רבות מאוד אחרי הפעם הראשונה ההיא, וכמה פגיעות ואונס אחד לאחר מכן,

מעבר לחרדה העמוקה שמעוררת בי קרבה אינטימית (לצד הכמיהה הבלתי פוסקת שלי לקרבה כזו. מטומטם, כן), אני חרדה מניתוקים.

אפילו כשאני לבד עם עצמי ו-ויברטור אני מתנתקת, אז עם עוד אדם לצדי?

איזה פחד אלוהים.

 

לא פלא שפעם חשבתי שאני אולי בכלל א-מינית.

נכתב על ידי InBloom , 2/7/2022 21:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,455

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInBloom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InBloom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)