לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  InBloom

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

?!@#


אני מרגישה את הדם זורם לי בעורקים

פועם

בום בום בום בום דפיקות הלב

הכול בוער 

המוח לא שמח

רק בשבוע שעבר כמעט בלעתי חפיסת ציפרלקס

וכמה ימים לפני זה כמעט זרקתי את עצמי עם האוטו מצוק

אבל רק כמעט

ודיברתי לאט והייתי עייפה וישנתי מלא ולא אכלתי כלום

ועכשיו אני רעבה ומדברת מהר וכותבת הרבה קונה מיליון דברים והכל זז זז זז

המוח לא שמח לא טוב לי

עדיין הייתי שמחה למות

אבל פחות אקטיבית בעניין

אין לי מושג מה עובר עליי 

אבל זה ממש 

אבל ממש

לא כיף

 

ידעתי שזה יגיע זה החלק הכי גרוע

שאחרי כל עלייה אני מסתכלת למטה ומחכה לנפילה

ואחרי כל נפילה אני מסתכלת למעלה ומחכה לעלייה

ואף פעם

אין

קו

ישר

 

אז מה נעלה מינון בתרופות?

נחליף תרופה?

נתאשפז?

מה???

נכתב על ידי InBloom , 24/7/2022 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,452

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInBloom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InBloom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)