לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

היום שהיה


היום היה יום טוב
עמדתי במשימת הדיאטה
מצחיק שכל מי שאני אומרת לו שפצחתי בדיאטה לא מבין למה אני עושה את זה
כולם כל כך השלימו שהמשקל שלי זו אני ושהוא לא גורע מההופעה שלי  או אולי יותר נכון לומר, חלק בלתי נפרד ממנה
רק לי זה מציק?
אני רוצה להבהיר שזה לא מקרה של חמישה קילוגרמים עודפים , אנחנו מדברים על 15 בכיף ואחרי זה עוד ישאר במה לתפוס, בקטנה.
אני לא זוכרת מתי בדיוק החלטתי להיות סקסית ,מתי נתתי לזה לדבר במקומי. לפעמים אני מרגישה שזה מתנקם בי, כי יש בי כל כך הרבה יותר מזה ונראה שבמבט ראשון, לא רואים זה.
אבל גדלתי כילדה עגולה, לא הייתי היפה של הכיתה, לא הייתי זאת שמזמינים אותה לסלואו ראשון. הייתי חכמה,הייתי מקובלת הייתי מוצלחת. אבל כל ילדה רוצה להיות יפה.
מגיל 16 למדתי לשחק עם המיניות שלי מול גברים, מזל שהכרתי את בעלי לשעבר בגיל 18, אחרת מי יודע מה היה יוצא ממני, רוב חיי הבוגרים הייתי בתוך זוגיות עם גברים שהעריצו אותי ומעולם לא הייתי רזה. מעולם.
גם היום אני לא יפה לא מ"היפות" ואני רחוקה מלהיות "כוסית" אבל אני ללא ספק סקסית, אני יודעת שאין גבר שאני לא יכולה לשגע, אין גבר (כל עוד הוא לא פריק של בחורות רזות) שאני לא יכולה להשיג
מוזר שרק לי זה מפריע.


יומני היקר
היום אכלתי
עגבניה - 40 קל
3 מלפפונים  - 120 קל'
חצי בצל - 40 קל'
2 ביצים קשות - 140 קל'
סלט טונה - 300 קל'
כוס אורז -140 קל'
2 נקניקיות - 160 קל'
כוס חלב - 200 קל'
2 עוגיות - 150 קל'
ליטר וחצי מים - 0 קל'
סה"כ: 1290 קל'


נכתב על ידי , 26/2/2012 22:12   בקטגוריות אוכל, גברים, דיאטה, דימוי גוף, יומני היקר, משקל, סקס, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)