לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

כשאתה מזיין אותי, אתה רואה אותה?


 אני מסתכלת עליך, עוצם את העיניים, מתמכר למגע שלי, מתפתל,  גונח.

 

האם אתה מדמיין שהאדום הזה שעכשיו עובר על העירום שלך, הוא למעשה השחור שלה?  מלטף כמו שהוא היה אז מסתיר את גופה באורכו?

 

שהידיים הפצועות שלי מעבודת הכפיים שעוברות על גבך, מותירות בו שבילים של כאב והנאה הן הציפורניים המטופחות שלה? ציפורניים משרדיות שניבנו בקפידה רק בכדי להשאיר חותם על גופך?

 

שהשפתיים המזמינות שלי שמרוחות במבריק, שמתהדקות על הזין שלך לאט ויונקות אותו אל חום הפה, הן השפתיים הדקות שלה? אותן השפתיים שלא מעזות להתענג ברפש השפה בה אני מתפלשת בשמחה?

 

שהחזה המלא העגול הלבן הזה שעכשיו בפה שלך הוא החזה הקטן והזקוף שלה?

 

שפיטמה הורודה הסימטרית הזאת שכלואה בין שיניך היא שלה?

 

כשאתה חודר אלי בעוצמה, גוהר מעלי, נכנס ויוצא ממני, מחליק, רטוב, מטפטף מהלחות שלי, אתה מדמיין שזה הגוף הנערי שלה ?

 

כשאתה מעז לומר את השם המפורש, ולהבהיר כמה אני טובה אליך, היית רוצה שזה יהיה השם שלה?

 

שהלוואי שהיא הייתה יודעת לעשות לך את מה שאני עושה רק לא בריח של קוקוס ווניל?

 

כשאתה הולך הביתה אתה חושב שאותי אתה מזיין ואיתה אתה עושה אהבה?

 

כשאתה מזיין אותי אתה רואה אותה?

 

 

 

כי לפעמים שאתה מזיין אותי אני רואה אותו. ואני יודעת שזה בדיוק אותו הדבר.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/3/2012 21:08   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, תל אביב, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר. ב-1/7/2012 09:22




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)