לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

פרוייקט הגברים של חיי 3)אבישי או גברים יגידו הכל בשביל סקס


1:00 אני במיטה מקבלת סמס

לילה טוב (מספר לא מזוהה- לא מפתיע כי ביום שישי נפל לי הנייד למיכל של הזיתים)

מי זה?

אבישי

יש לך עוד נייד?

לא, זה הנייד שלי

מוזר כי שמור לי נייד אחר, אבל מה אתה מסמס, תתקשר (הבחור שהתחלתי לצאת איתו נושא את אותו שם)

 

היי

היי(כאן כבר הבנתי את הטעות שלי)

את מזהה נכון?

עכשיו כן

מה קורה?

אחת בלילה, באיזה קטע אתה מסמס לי?

חשבתי עליך

טוב אני צריכה לישון אני עובדת בבוקר. לילה טוב

 

היה אפשר לחשוב שכאן תסתיים השיחה...אבל לא.

כאן החלה סדרת סמסים בלתי נגמרת:

אני לא מבין למה את כועסת

אני לא כועסת

אז למה את כל כך קרה

כי לא דיברנו חודשיים ואתה מרשה לעצמך לסמס לי בלילה 

את רואה שאת כועסת

אין תגובה ממני

ומאיפה הבאת חודשיים? לא עבר כל כך הרבה זמן

זה כבר הסבב השלישי של הגלולות שלי מאז שנפגשנו

נו...תהיי רצינית

אני רצינית

אל תכעסי....תני לי לפצות אותך

אני לא כועסת ואין שום פיצוי הולם שאתה יכול להציע לי או שאני מעוניינת בו

אפשר להיפגש ולדבר?

אין לנו על מה לדבר

אני מבטיח שיש

אחת בלילה, אתה לא מתכוון לדבר, בדיוק כמו אז אני לא מתכוונת לשכב איתך, אז אני מוותרת

אוי..זה מה שאת חושבת? אני רוצה ממך כל כך הרבה יותר מזה עבר עליי כל כך הרבה דברים בתקופה הזאת אני ממש מצטער שנעלמתי

אולי ניפגש בכל זאת?

טוב מאוחר עכשיו ואני כבר במיטה אולי נדבר מחר

חבל אני ממש קרוב, אולי אני אקפוץ עכשיו? ממש בא לי לחבק אותך

לא רצית לדבר?

כן אבל לא חייבים רק לדבר

הבנתי אותך. אני מציעה שתמחק את המספר שלי

אבל למה?

כי אני שמרתי את שלך

שיהיה לך לילה טוב יקירה

מממממ....

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/4/2012 22:30   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, תל אביב, אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 45 days ב-7/4/2012 16:27




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)