לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

ואם לא תהיה לך אהבה שוב?


"את לא  מפחדת ?" הוא שאל שאל אותי פעם." אף פעם לא, אבל ממה ?" החזרתי בשאלה "שלא תהיה לך עוד אהבה"  הוא ענה.

 

אני לא אשקר, עלתה בי התהייה הזאת לאורכה של התקופה האחרונה. מה יקרה אם אני לא אוהב יותר, אם אף אחד לא יאהב אותי? (השני מלחיץ אותי יותר) .

 

 

 

"את בחורה מגניבה מדי" הוא אמר לי בשיחת ארבע עיניים. "אני צריך את השבריריות את הנצרכות" 

אין בי את אלו מולו. אני לא. לא אוהבת. לא את הדרך שבה הוא מסתכל עלי. לא את הסיפורים שלו. לא את הדרך שלו. לא את הבלבול שלו. לא את המוזיקה שהוא שומע. לא את הסקס שהוא טוב אבל הוא לא הסקס שלי. 

שום דבר לא נכון. הכל מדהים ושום דבר לא מתאים. לא לי ולא לו. נגמר.

 

 

 

הוא ניגש אלי מאחורה ולחש לי באוזן: "אנחנו ממשיכים מפה ביחד? "

כמה חוצפה ותעוזה יש בגיל הזה, זה מדהים אותי. בן 20. בתרבויות אחרות הייתי יכולה להיות אמא שלו (טוב, אחותו המאוד גדולה) תמיד רציתי חייל. גם כשהייתי בגיל הנכון, לא יצאתי עם חייל, תמיד התנחמתי בעובדה שכולם מילואימניקים, אז לא נורא. היום אני כבר גדולה מדי בשביל זה.

הוא בא אלי הביתה בלילה הזה. ילד מאוהב באשה. כל ההסברים שלי על בלתי אפשרי ולא נתפס, לא הצליחו לחדור את מעטפת החלומות, על אישה אמיתית, חזקה, שלמה.

 

 

 

מדהים אותי איך אני נתפסת אחרת בעיניים שונות.

 

האחרון חשב שאני מגניבה מדי אבל אהב את הפתיחות 

 

הילד חשב שאני סקסית ונשית ואהב אותי בגלל הבגרות

 

הכפופים לי חושבים שאני כלבה פולניה ואוהבים אותי בגלל הנדיבות ורגעי הרוך

 

הבוס שלי חושב שאני רכה מדי ואוהב אותי בגלל הכישרון

 

השווים לי חושבים שאני אימהית ואוהבים אותי כי אני תמיד דואגת להם

 

החברים שלי  חושבים שאני חכמה ואוהבים אותי בגלל שאני לא שופטת

 

לכל אחד יש השגות עלי וכל אחד בוחר לו חלק ממני לאהוב גם אני עושה את אותו הדבר.

 

 

 

כששאלתי את הקורא בכף היד אם יהיה טוב? הוא ענה על מי את עובדת? כבר טוב. זה נכון

 

אני לא מפחדת יקירי. יגיע עוד הרגע שמישהו יראה את המכלול ויבחר בזה וגם אני אעשה את אותו הדבר.

נכתב על ידי , 7/4/2012 01:55   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, תל אביב, אהבה ויחסים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 45 days ב-15/4/2012 16:23




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)