לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

נשים ורגשות אשם


לא יצא לי לשמוע הרבה גברים שאומרים שהם מתחרטים. לעומת זאת מנשים אני שומעת את זה כל הזמן. "לא הייתי צריכה להתקשר אליו" לא הייתי צריכה לשכב איתו" לא הייתי צריכה לאכול כל כך הרבה" לא הייתי צריכה ללבוש את החולצה הזאת לראיון,.

מה זה אומר עלינו? מאיפה רגשות האשמה האלו? למה אנחנו לא מסוגלות לאכול סטייק עם פירה בחמאה, ללבוש את החולצה עם המחשוף העמוק ולהזדיין בפגישה הראשונה ו....להרגיש טוב עם עצמנו? כי תכלס, הסבירות שאם עשינו את זה כנראה שהיינו צריכות את זה , לעצמנו.

אבל אולי זו הבעיה שלנו, שאנחנו לא מורגלות בלעשות בשביל עצמנו. מגיל צעיר שואלים אותנו מה יגידו השכנים? את באמת צריכה את זה ? מה יחשבו עלייך ?

ואנחנו קונות את זה. אנחנו מאמינות שאנחנו צריכות לנהל את חיינו מתוך מראה של אחרים. כשיקוף של ההורים שלנו, החברים שלנו של בן הזוג שלנו.

אז אנחנו אוכלות סלט ושותות מים בדייט למרות שכל מה שבא לי זו פסטה בשמנת עם בייקון וגורגונזולה וקינוח של עוגת  גבינה וכן בא לי להזדיין איתו כבר בפגישה הראשונה ולא לחשוב אם בגלל זה הוא לא התקשר למחרת. למי אכפת אם הוא לא יתקשר מחר, , אם אני זוכרת נכון גם הוא הזמין תוספת לחם והתענג על הסטייק אני זוכרת שהוא צחק מהבדיחות והיה לו מעניין ואני בבירור זוכרת את האנחות שהוא השמיע כשהייתי מעליו. אם הוא החליט לוותר על כל אלו, כנראה שמשהו אצלו לא בסדר ולא אצלי.

למרות ההגיון הבריא, אנחנו ממשיכות להאשים את עצמנו בכל מה שהשתבש, את המשקל, את הקלות, את ההנאה. וזה מתסכל. בפנים את יודעת שאין לך צורך להרגיש אשמה, ששום דבר שעשית לא הופך אותך לפחות טובה, פחות שלמה, פחות אישה. אבל האשמה... האשמה.

 

גברים לעומת זאת מקבלים את עצמם כשם שהם אולי דווקא כי הם מסירים מעצמם אחריות, הם לא מאמינים לרגע, שהם אשמים במצב. או לחילופין לא חושבים שמשהו לא בסדר. אז הם לא נראים כמו דוגמן –אז מה, אז הבית נראה כמו דיר חזירים –למי איכפת, אז לא התקשרתי אליה – אפשר לחשוב.

 

אולי, רק אולי בגלל זה, אנחנו מרשות לעצמנו עם בן זוג קבוע לרטון, לזעוף, לשלוט ולמרות שזו לא הדרך הטובה ביותר, זה הזמן היחיד שלנו לחיות עם פחות רגשות אשם משלנו ולתת קצת לאחרים

נכתב על ידי , 20/4/2012 18:26   בקטגוריות אוכל, דימוי גוף, גברים, נשים, סקס, תל אביב, שיחות נשים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-22/4/2012 13:35




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)