לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

שוב זה מרגיש לי כמו שקר


פעם אחת מזמן, כשרק התחלנו לצאת, הוא נעלם 

הוא לא התקשר, הוא לא סימס, הנייד שלו לא היה זמין

התעצבנתי עליו , כמובן, אבל אחרי שלושה ימים של אובססיה מחשבתית, קללות עסיסיות , איחולים לבביים למחלות נדירות לו וליקיריו

עזבתי את זה ודחקתי אותו מחוץ למחשבה

אחרי שבועיים חזרתי הביתה בשעת לילה מאוחרת/ בוקר מוקדמת על הדלת שלי היה מוצמד שלט ענק עם מילה אחת

"התגעגעתי"

לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת, מילים לא אומרות לי כלום

למחרת הוא התייצב בעבודה שלי

אני הפניתי לו את הגב והמשכתי בשלי

הוא ניגש אלי בשקט וביקש ממני ללכת אחריו

בפנים חמוצות נעתרתי לבקשתו

יצאנו אל הסימטה שמאחוריי המסעדה, הוא פשט את מכנסיו והראה לי את הירכיים שלו

הן היו מלאות בכוויות, מסתבר שכשהוא היה בצפון אצל ההורים פרצה שרפה כשהוא בתוך הבית והוא היה מאושפז שבועיים

בלי טלפון ובלי מחשב

 

בזמן הווה זה קורה לי שוב ואני שוב עצבנית ושוב מאבדת עניין בו ובנו

כשהוא יצא מבית החולים נראה איך אני ארגיש בקשר לזה

 

נכתב על ידי , 2/6/2012 16:20   בקטגוריות גברים, נשים, תל אביב, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MrBull ב-3/6/2012 19:38




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)