לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

סקס מזוקק


הוא מהסוג שלא צריך לדבר איתו

כשהוא מתקשר אני יודעת למה. כשאני מתקשרת הוא יודע, השאלות הן רק חלק מהמשחק שלנו

וקל לי איתו

אני באה אנחנו משלימים פערים של חצי שנה בשני משפטים 

ואני כבר בלי בגדים

כפותה אל המיטה, בתנוחה בלתי אפשרית

התנוחות איתו תמיד בלתי אפשריות

יש לנו סקס מאתגר

אני לא יודעת באמת איך זה קרה, אבל מהפעם הראשונה ששכבנו זה היה ככה

מין משחק של מי מגניב יותר

מי מעז יותר

מי מוכן ללכת יותר רחוק

אז הולכים הכי רחוק שאפשר

אין לא במשחק הזה

הכל לגיטימי, אין שיפוטיות, אין היסוסים, אין עברת את הגבול

הכל מותר

סקס מזוקק, נקי וטהור

השפה מטונפת , הסקס מלוכלך, ושיחות החולין לא קיימות

כבר 5 שנים שזה קורה בינינו

מאז שעזבתי את הבית, הוא היה השותף שלי וביום האחרון שלי בדירה שכבנו פעם ראשונה

לפני כן היו לנו המון שיחות של סיגריה באמצע הלילה על קפה 

אבל מהשנייה שהוא חדר אליי היה מן הסכם שבשתיקה שאין לנו צורך יותר לדבר

וטוב לנו ככה

זה לא קורה הרבה, פעם בשנה אולי פעמיים, לרוב בימי הולדת לםעמים בחופש ארוך  

כשזה קורה אנחנו מפנים לזה יום 

כי אי אפשר לדעת מה יקרה 

פעם אחת הזדיינו 14 שעות פעם אחרת חמש שעות

שנינו יודעים לא לקבוע תוכניות לאחרי

זה לא יזיז זה אפילו לא סקס קבוע

משהו בהגדרה מאלו יהרוס את זה

משהו בסקס עצמו יהפוך להיות רגיל אם נרגיל את עצמנו לזה

אני עכשיו בהתנקות

הוא התקשר

בא לי כל כך לצלול אל תוך הזוהמה המופלאה הזאת

מממממממ............

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2012 14:08   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, תל אביב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכלי2 ב-25/6/2012 20:16




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)