לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

karma is a bitch


אני לא צמה, כבר שנים

אני גם לא מבקשת סליחה ביום הזה, אני מאמינה בלבקש סליחה מאנשים כשבאמת מרגישים את הצורך לשים את העבר מאחורה. בנוסף אני מאמינה גדולה בקארמה, אני מאמינה שכל יום בחיי אני מכפרת על משהו שחטאתי כלפיי מישהו. והיקום לא חוסך ממני את דעתו. לטובה ולרעה, אני לא מתלוננת.

 

אבל אני כן רוצה להתנצל בפני המקום, 

אני רוצה להתנצל בפני האדמה שאנחנו מנצלים את כל אוצרותייה עד תום

בפני האוויר שאנחנו מדללים את הרכבו

בפני הים שאנחנו מזהמים ומרוקנים את תושביו

בפני החיים על פני הכדור , שבכל יום אנחנו מעלימים זנים שלמים ממארג החיים העדין בו

 

אני לא צמחונית ולא טבעונית אני לא מאמינה שאהיה אי פעם, כי אני מאמינה שבני אדם מטבעם אמורים לאכול בשר ודגים

אבל כואב לי הניצול של תרבות השפע, הרגשת המגיע לי יותר מלכולם, החמדנות, חוסר האיכפתיות

 

אני מתנצלת , על אף שאני יודעת שלא מגיעה לי הסליחה

גם כאן הקארמה תפעל ויבוא היום והיא תחזיר לנו על כל חטאינו, שלא כנגד האנושות 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2012 18:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאם ג'ונס ב-25/9/2012 22:21




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)