לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

אני באה אליכם


אחרי שחזרתי מאילת, חזרתי להורים לכמה חודשים. היתרונות של לחזור הביתה לאמא ואבא לא היו ברורים לי בהתחלה. נאלצתי לסוע 40 דקות כל יום לעבודה, חדרו לי לפרטיות,  לא הייתה לי בתקופה הזאת פינה שלי כשם שמעולם לא הייתה לי. זה הציף בי למה ברחתי משם בגיל כל כך צעיר. הבנתי שוב למה גברים כמו אבא שלי תמיד מלווים את חיי לטוב ולרע ומה מפחיד אותי בלהיות אמא שלי.

 

באילת עלה בי הצורך בהם שוב, בפעם הראשונה, מזה הרבה שנים. ביום שישי לפני כניסת השבת, שעה בה השמיים משחקים בערכת הצבעים של אלוהים.שעה בה כל העיר דוממת ושקטה,  מתעטפת בשירת מלאכי השלום, פתאום שם, עלו בי הזיכרונות לכאן. בארוחות השישי, בהליכה המשותפת לבית הכנסת, בברכות של אבא שלי מתחת לטלית. התקשרתי הביתה אולי לראשונה לא מתוך חובה אלא מתוך רצון, מתוך כמיהה אליהם. מאז אני מקפידה (אבל כבר כתבתי את כל זה).

 

כשחזרתי בית שלהם, הבית הזה כבר מזמן לא היה שלי, 12 שנים עברו מאז גרתי איתם והרבה מילות כאב וכעס חלפו בנו. לא הכרנו. לא אני אותם ולא הם אותי. הייתי זרה מוכרת בזיכרון פועם.

 נאלצנו ללמוד שוב את המנהגים, את הגבולות, את הביחד, את הלבד. רק אחרי תקופה ששהיתי במחיצתם, הבנתי איך אני זוכה בהם שוב. בכולם.

 

באמא שלי שאני מעריצה על היותה חזקה וחלשה בו זמנית מול אבא שלי ומול החיים שאלו הכתיבו לה. על האהבה שלה אל כולנו, על הדרך שבה היא מפגינה אותה, הדרך שאני העתקתי ממנה, בהקשבה, בנתינה, באוכל, במתנות קטנות של מחשבה. על הכעס הבלתי רציונאלי שלה, על חוסר הרצון שלה להבין עוולות ולנטור טינה.

 

באבא שלי שאני מזהה כל כך הרבה בי בו. את היכולת לחלום וחוסר היכולת להכיר בכישלון ולהמשיך הלאה בראש מורם, את הפחד לגורלנו, האהובים שלו, את הצורך להעניק לנו מכנסיים ארוכים בכדי שלא נישרט בהליכה בשבילים שהוא כבר נחבל בהם. את האופטימיות הבלתי נתפסת, אפילו את המניפולציות הרגשיות אני מזהה ועדיין מבצעת מתוך כבוד.

 

באחי הקטן, שפעם היה קטן והיום הוא כבר גבר ואני לומדת להכיר אותו שוב, את האיש המוזר הזה האחראי, המסור, הרציני, גבר שכל כך שונה ממני ועדיין קרוב אלי. ילד שצוחק איתי על ההורים, על הדרך שלהם להיות, שמשתף אותי בלבטים, בכעסים, בלימודים, בזיונים שלו. גבר שלא הכרתי ואולי לעולם לא הייתי מכירה אם לא הייתי כאן.

 

לחיים יש דרך מוזרה לנווט אותך אל עצמך.

 

זה עשה לי חשק לכתוב

 

נכתב על ידי , 26/9/2012 09:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-27/9/2012 17:17




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)