לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

רוצה להתחתן?


כשהכרנו הוא כבר היה גרוש ואני בסיומם של נישואים מקרטעים.

כשעברתי את תהליך הפרידה הוא התרחק ממני כממצורעת, אז לא הצלחתי להבין את זה

אצלי התהליך לא היה מלווה בכאב וקושי, לא מבחינת הלב בכל אופן, אצלו זה היה מאוד שונה הפרידה שלי העלתה בו שוב את הזכרונות.

את הכיפור עשיתי אצלו. אחי קפץ עם סרט החתונה שלהם.

"אני חושב שאני מוכן לזה שוב" הוא שיתף אותי כשאחי חזר לאשתו הצמה

"באמת? בא לך שוב את כל הבלאגן הזה? אני מרימה אליו גבה

"כן. אני מוכן שוב לשמוח ככה"

את לא רוצה להתחתן?

 

זו שאלה שאני שואלת את עצמי מדי פעם ונשאלת לא מעט

מכל החברים שסובבים אותי שהתחתנו, מעט מאוד נשארו נשואים ומעטים עוד יותר מאושרים בחיי הנישואים שלהם

אני יודעת על הבגידות, על ההתדרדרות בחיי המין, על הריבים, על התסכולים

אני שומעת את התירוצים: ילדים זה מעייף, אין לנו דקה לעצמנו, ועוד מיליון

המועדף עליי היא/הוא החבר/ה הכי טוב שלי

הדרך היחידה לשרוד חברות אפלטונית היא כשהאדם מולך הוא החבר הכי טוב שלך, שאין שום מתח מיני בין שני אנשים שאוהבים זה את זו, אז כשבן הזוג שלכם הופך לחבר הכי טוב שלכם, זה נורת אזהרה בגודל של מדינה קטנה , לסיומה של אהבה רומנטית, לתחילתה של הזנחה עצמית וזוגית.

 

אז אני שואלת שוב: האם אני רוצה להתחתן שוב?

אני ללא ספק רוצה זוגיות שוב, אני בפירוש אשמח לשקול גידול ילדים (בין אם ביולוגים ובין אם לא)

אני בטוח לא אבחר מרצוני לעשות חתונה עם מאות מוזמנים, קייטרינג ועוגת קומות, למרות שאם בן הזוג שלי יתעקש אני אהיה מוכנה להתפשר 

אך משהו בי מאמין שחתונה היא טקס ארכאי, הבטחת הלנצח ולעד לא ריאלית בעיניי

לעומת זאת הייתי שמחה לערוך חוזה שכירות לשנה עם אופציה להארכה, בתום השנה בני הזוג מתיישבים לארוחה רומנטית ומתדיינים על המשך החוזה

האם שני הצדדים מרוצים מהעסקה? האם הצרכים שלהם נענים הן נפשית והן מינית? האם הם עדיין אוהבים ומאוהבים?

איזה שינוי הם היו רוצים לראות בשנה הקרובה? אילו יעדים הם מעוניינים להגשים? מה הם מוכנים לתת ולהקריב על מנת להישאר ביחד?

וכך כל שנה לשארית חייהם המשותפים הם יצטרכו להאריך או לסיים את חוזה השכירות, להתאמץ באמת מתוך ידיעה שיש ליחסים תאריך תפוגה ואם הם לא יתאמצו דרכם המשותפת תסתיים.

 

אני לא מאמינה בנישואין, אני לא חושבת שזו דרך שהוכיחה את עצמה 

אני כן מאמינה באהבה ואושר זוגי ואני מאמינה שברגע שמצליחים לסטות ממסלול העדרי שסללו לנו אלו אשר כשלו בדרך, ניתן לגלות דרך חדשה שהשיג את המטרה הזאת

נכתב על ידי , 28/9/2012 00:40   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-29/9/2012 23:58




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)