לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

סטופ כדור הארץ


היא מופיעה בחדריי, מעט מאוד פעמים. אני לא מופתעת שהיא מגיעה, אני מזמנת אותה לפגישה כל פעם מחדש, אני ממתינה לה, בציפייה.  

אני לא אוהבת את הבבואה שלה במראה ולא את השם שלה, אז אני קוראת לה עינת ומסיטה ממנה מבט.

 

לפעמים היא החברה הכי טובה שלי. אני אוהבת את המילה "הכי" הכי, בכל דבר. החברה הכי טובה, העובדת הכי טובה, הטבחית הכי טובה, הסקס הכי טוב, הכלבה הכי גדולה, ההומור הכי שחור, הכי טוב או הכי גרוע . אין אצלי באמצע. אני גם לא יודעת איך, גם אם הייתי רוצה.

אולי דווקא כי אני ילדה אמצעית בין שני בנים ואולצתי בעל כורחי, להיות תמיד בין, אף פעם לא בהתחלה אף פעם לא בסוף.

זו הייתה ההגדרה,ילדה אמצעית, מעולם לא אהבתי את ההגדרה הזאת.

 

לפעמים עינת היא אויבת, לפעמים אני אוהבת אותה ולפעמים אני נגעלת ממנה. אבל תמיד אפשר לסמוך על זה שהיא כאן, ממתינה בצללים של חיי, מסתתרת עד שתזומן.

 

עכשיו הזמנתי אותה שוב להיכנס לחיי לתקופה קצרה אני מקווה, זה טוב ככה, רק שתינו.  

אנחנו חושבות הרבה, אנחנו שותקות יותר.

 

בשבילה אני מסיימת הרבה דברים בחיי עכשיו. לוקחת מרחק.

 

 

 

אז אני קצת מתרחקת, מעצמי ומתקרבת אליה לוקחת פסק זמן , לנשום אוויר נקי, דרך פילטרים ועשן.

 

 

נכתב על ידי , 4/10/2012 00:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-7/10/2012 07:06




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)