לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

אבא אמר


גדלתי בבית שמעולם לא הגבילו אותי, לא היו חוקים נוקשים, לא היו דרישות לא הגיוניות, בשיחות שלנו היום, אנחנו מודים שהייתי ילדה טובה או לפחות לא מרדנית, אבל אז הם לא האמינו לזה ואני לא טרחתי להעמיד אותם על טעותם, אפילו להיפך.

בגיל 14.5 היה זה אבא שלי שלקח אותי לגניקולוג לקנות לי גלולות נגד הריון על אף שהסיבות לא היו קשורות לסקס, הפחד סביר להניח, הוביל אותו לקיים שיחת אב ובת. לא הרבה זכור לי מהשיחה הזאת, אבל שני משפטים חקוקים לי בראש עד היום.

הראשון הוא אף פעם לא ברחוב לא במועדון ולא במכונית, מאחר וזה לא מכבד אותי לא כאשה ולא אדם ואם אני לא אדע לכבד את עצמי אף אחד לא יכבד אותי.

השני הוא שיש לי בית ובבית יש חדר ולחדר יש דלת וכל מה שקורה מאחורי הדלת הזאת הוא שלי ואף אחד לא יחדור לי לפרטיות הזאת.

אולי בגלל שתמיד ועד היום זה עדיין כך, אני ילדה של אבא ואולי פשוט בגלל שזה נשמע הגיוני היום בדיוק כמו אז, אני עדיין שומרת על מסגרת החוקים האלו

ועדיין גאה בה.

אמא שלי גם כן תרמה את חלקה להשקפת עולמי כשהיא הסבירה לי שסקס זה נעים וכיף והפעם הראשונה זה מלחיץ ולא בהכרח קל ובכדי שזו תהיה חוויה טובה חשוב שהיא תהיה מאהבה.

אני יודעת שלא תמיד אני נשמעת כזאת, בגלל הפתיחות שלי, אבל האמת היא שאני די קונבנציונאלית ושמרנית

אז למאות הליברליות והמתירנות והחופש שהעניקו לי בבית ואולי דווקא בגלל זה, יש כל כך הרבה דברים שלא התנסיתי בהם וגם אין בי שום רצון להתנסות בהם, גם אם הם מככבים בספריית הפורנו שלי, באמת מהסיבה הפשוטה ,שמדליקים ככל שיהיו, כמו שאבא אמר הם לא מכבדים אותי

 

מעולם לא השתתפתי באורגיה - אני גם ככה עובדת מספיק קשה עם גבר אחד 

מעולם לא עשיתי סקס בשירותים של מועדון - איכס, מליון אנשים היו כאן קודם וחוץ מזה בשביל מה אני משלמת שכר דירה?

לעולם אני לא אכניס בחורה נוספת למיטה הזוגית שלי - אין מצב שאני אראה את הגבר שלי נוגע בבחורה אחרת ואני לא אתחרפן

לעולם אני לא אכניס גבר נוסף למיטה - עיין ערך אבא וסעיף א'

מעולם לא עשיתי סקס בלי אהבה בלי קונדום - כי זה פורץ מחסום רגשי שאין בו צורך (בלה בלה מחלות ובלה בלה הריון)

מעולם לא שכבתי עם גבר נשוי - לא מחמיא לי לבד על הגב שבתות וחגים

לא שכבתי עם הבוס שלי(למרות השמועות) - ולו רקבכדי שאני אוכל להסתכל על עצמי במראה כשאני מתקדמת בסולם

מעולם לא קמתי במיטה זרה עם גבר שאני לא יודעת את שמו - אלכוהול הוא לא תירוץ

מעולם לא שכבתי עם גבר שלא הספקתי לחבב - כי גם סקס בלי רגש מצריך סוג של רגש

מעולם לא שכבתי עם אישה - כי הפעם הראשונה צריכה להיות מאהבה

 

עשיתי לא מעט שטויות בחיי הרווקות שלי, אבל אני גאה לומר שמעולם לא התחרטתי על דבר

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/10/2012 02:22   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור ג ב-12/10/2012 03:38




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)