לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

היה חסר לי


נראה כשאני חיה אני כותבת פחות

אני פחות מנתחת, פחות חושבת, יותר נהנית

השבוע ירד ממני המחוך, פעם ראשונה מזה ארבעה חודשים שזה הגב שלי שמחזיק אותי. וזה לא קל לאף אחד משנינו

הוא כואב ואני לא באמת מרחמת.

אבל היו חסרים לי טיולים רגליים לאורך השדרה, היה חסר לי ערב מקפה 48 למנזר ל- 223

היה חסר לי להכיר אנשים חדשים ושיחות מחוזקות באלכוהול אל תוך הלילה

היה לי חסר שייק של תמרה וקפה בקלמנטיין

היה חסר לי ארוחה בפרונטו ודרינק בדלי

היה חסר לי מניקור ופדיקור מול הכיכר וסלט והפוך במסריק

היה חסר לי תספורת אצל נתי ואיפור בסופר פארם

היה חסר לי לצחוק ולשמוח ולהנות מהעיר שעוטפת את חיי

אני חסרתי לעצמי

והנה אני שוב חוזרת למסלול החיים הנהנתנים שלי

וכואב לי, כואב לי הגב וכואבות לי הרגליים שלא התהלכו חודשים וכואבות לי הידיים

ואני רוצה להגיד, תאטי עינב, זה יכול לחכות עוד קצת תעשי את זה בהדרגה 

בלי עקבים ובלי הליכות ארוכות ובלי אלכוהול (בגלל המשככים)

אני באמת רוצה להגיד את זה, אבל לא יוצא לי קול מתוך ההיגיון

רק חוסר עמוק שחייבים למלא ולפצות על זמן שאבד, גם אם נצרך ונוצל במיטבו

אני משלמת בכאב איום על התענוגות ובהמון סמים

אבל אני יודעת ששום איום ושום כאב ושום כלום לא יוכלו למנוע ממני כרגע את מיצוי ההנאה הזאת

 

נקווה לטוב

והמון ממנו

נכתב על ידי , 21/10/2012 03:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-23/10/2012 10:58




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)