לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

בא לי גבר


אני בתקופה טובה, אני מרגישה טוב(מלבד הגב) אני נראית טוב, אני מקבלת מלא פידבקים חיוביים, אני יוצאת למלא דייטים.

קצת עפה על עצמי, החבר הכי טוב שלי הציע שאני אדפיס כרטיסי ביקור לחלק כשאני יוצאת, חבל על המאמץ שאני משקיעה שאני מחלקת את הטלפון שלי.

 

התחלתי לצאת עם מישהו, הוא ממש חמוד ואני יודעת שחמוד זו מילה בעייתית לגברים

אבל הוא חמוד אחר, הוא מצחיק ומענין וגבוה וקצת צעיר

הבעיה היא שאנחנו באותו המקצוע והוא בתחילת הדרך וזה מהווה בעיה

גם כי לא בא לי על השעות של מטבח על הריח של הגריל והשמן ובאופן לא מפתיע קשה לי עם זה שאני מבינה יותר, יודעת יותר, וסביר להניח טובה יותר ממנו.

כנראה שזה לא זה 

 

בא לי גבר

בא לי גבר שלא מתנצל על היותו גבר

כזה שלא מוריד שערות, כי אני מתה על שערות בחזה, שון קונרי סטייל ב 007

בא לי גבר שלא מתבייש להוריד חולצה גם אם  אין לו קוביות ואפילו יש לו קצת כרס

בא לי גבר שלוקח ולא מבקש בשקט

בא לי גבר שיודע מה הוא רוצה ויותר חשוב יודע מה הוא צריך

בא לי גבר גבר

מחוספס, גברי, בשל

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2012 18:14   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, דימוי גוף, נשים, סקס, אהבה ויחסים, שיחות נשים, תל אביב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-20/12/2012 13:19




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)