לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

מילים שלא נאמרות


עבר יום וזה מרגיש כמו שבוע והריח שלך עדיין בסדינים שלי והמילים המדהימות שלך עדיין מהדהדות בראשי

והמכתב המרגש והאמיתי ששלחת לי נקרא כבר מאות פעמים בשקט ובקול וכל מילה בו קיבלה את הכבוד הראוי לה ונשקלה ונחתכה ונותחה והורכבה ונתפרה מחדש
הלוואי שיכולתי לספר לך את כל מאוויי ליבי, את הפנטזיות שמתרוצצות במוחי שהשם שלך עולה
אבל זה מוקדם מדי, מוקדם מכדי לומר אותן והאמת... שמוקדם מכדי לחשוב אותן בכלל
אבל הן קיימות בי מהרגע הראשון שלנו.
זו לא הייתה בחירה קלה בשבילי, הבחירה בסיכוי מול ודאות
בסיכוי שאולי התחושה הזאת שמדגדגת בי היא אמיתית ולוותר על הדרך שבה אני צועדת אל העצמה שלי והחוזק
אני יודעת שהבחירה שלך בסיכוי לאושר אל מול הודאות שיש במשפחה היא לא קלה בכלל, אני מכירה את הצומת שאתה עומד בה.

והשאלות שאתה שואל את עצמך  לא זרות לי ומצליפות בשנינו.
בא לי להתאבד על זה, בא לי לגייס את כל המינפולציות הנשיות שלי ואת כל החוכמה והעורמה וחדות הלשון שלי בכדי שתבחר בסיכוי הזה.
בא לי להגיד לך שגם לך מגיע להיות מאושר על באמת
בא לי להגיד לך שסיימת לשלם את החוב הכבד שלך
בא לי להגיד לך שתשוקה היא לא מילה שאפשר להתעלם ממנה לאורך זמן
בא לי להגיד לך שזה נדיר מה שקורה כאן ושאסור לוותר על זה כשמוצאים את זה
בא לי להשמיע, להסביר, להצדיק, להכיל, לאהוב, להתעלס, למצוץ, לענג, להנעים, להכאיב, לרצות, לדרוש, לקבל, לתת,

להאכיל, להשקות, להצמיח, להפרות, למלא, להחיות
בא לי אותך
גם אם כרגע אני צריכה לחלוק, גם אם כרגע האושר הזה כלוא בין קירות, גם אם הוא בא במנות קצובות.
אני יודעת כמה בא גם לך על כל אלו
אני יודעת שאסור לי לעזור לך לבחור
אני יודעת שההימור שתבחר בסיכוי אל מול הודאות הוא לא לטובתי, אבל אני משחררת בכדי שתוכל לעשות את הבחירה שלך.
שאם בדרך נס תבוא אלי, תבוא נקי מפחד, נקי מעכבות, נקי מחרטות
עבר יום וזה מרגיש לי כמו שבוע, דחיית סיפוקים זה הקורס היחיד שאני תמיד נכשלת בו.
אבל איתך אין לי ברירה.

נכתב על ידי , 8/1/2013 02:33   בקטגוריות אהבה ויחסים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נתן נתנזון ב-13/1/2013 19:19




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)