לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

ערב כמעט אבוד


הוא אמר לי שהוא כבאי , כבר אז התחלתי לחשוד, אך מאחר וזו תקופה בחיי בה אני פתוחה לשינויים, לא פסלתי

" בא לי לראות איתך סרט"

" איפה?"

" בסינמה סיטי בראשון, מה חשבת שאני אזמין אותך אליי הביתה?" האמת שכן, כי בתל אביב בלי רכב אין קולנוע שווה

" אבל אני גרה בתל אביב"

" אז אני אאסוף אותך ואחזיר אותך, מה הסיפור?"

היה לי ברור שאנחנו חיים את חיינו באופן מאוד שונה והאמת זה שעשע אותו ועניין אותי ולו כמחקר אנתרופולוגי

הוא אסף אותי מחברה והלכנו לשבת בבית קפה, להכיר לפני הסרט. כבר ברכב, הבנתי שמפה לא תצמח זוגיות

עוד לא הגענו לפרישמן וכבר עלתה סוגיית החתונה ברבנות וכמה ילדים אני רוצה, לכי תסבירי לו שאני חושבת על אימוץ כעמדה 

ועל נישואים כמוסד ארכאי שאין לי שום עניין בו.

הגענו לקפה ואז נשאלה השאלה על אלכוהול וסמים ואמרתי ברור שעשיתי סמים והתחלתי למנות את הסוגים, הוא החוויר 

כי בעיניו מריחואנה היא סם קשה ומבחינתי היא חלק מחיי כבר 18 שנים.

מכאן הלילה רק התדרדר כשהוא הצהיר שמבחינתו דירת  5 חדרים במערב ראשון שלושה ילדים ועבודה עם פנסיה טובה תספק אותו.

לאורך כל הדרך, על אף שבלי בושה, אמרתי והצהרתי על כוונותי ורצונותיי, לא נראה שזה משנה לו

כאילו זה רק שיגעון תל אביב חולף, שברגע שאני אבין מה טוב אני אתרצה ואלך בדרך שלו, איתו

כמובן שסיימתי את הערב הזה בשתיים עשרה בלילה , בלי סרט

אבל המשכתי את הלילה עם הרופא שטיפל בי במיון אחרי התאונה

רק כשהוא בא לאכול פשטידה ומרק לעשן ג'ויינט ולשתות כמה צ'ייסרים, הבנתי כמה אין לי דרך להיאבק בזה, שהאיבר הכי סקסי בעיני בגבר

לא משנה איך הוא נראה, זה המוח וכמה קל להפשיט אותי באינטיליגנטציה.

 

נכתב על ידי , 20/1/2013 20:16   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, תל אביב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-23/1/2013 14:14




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)