לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

סקס (לא) אינטימי


אז סקס זה לא אינטימי מבחינתך?

יכול להיות אינטימי, אבל אני משתדלת שלא לערבב חלב ובשר

אני לא מבין, הכרת מישהו והתפתחה ביניכם שיחה מדהימה ,חשופה, אמיתית לא תשכבי איתו?

סביר להניח שלא

למה לא?

דווקא בגלל זה

 

לא פעם בחיי חזרתי על המשפט שסקס טוב, אבל באמת טוב זו אהבה וכולם מרימים גבה.

אבל מאחר ובחיי חוויתי רק סקס טוב ואהבתי מעט מאוד אנשים, אולי למעשה רק פעם אחת (אהבה אינסטנט מהסוג שאני מדברת עליה)

אולי מן הראוי שאני אפשט את המונח סקס טוב

קל להיות אינטימים איתי, זו סוג של מתנה שהחיים נתנו לי, אנשים נחשפים בפניי ברגע של הכרות

הם מתקלפים מולי וחושפים את נימי נשמתם. הם מרשים לי לגעת איפה שכואב ולחטט בפצעים.

זו מתנה שאני לא מקלה בה ראש, אני מבינה את המשמעות של זה. אני מכילה כאב בטמפרטורות גבוהות מהאדם הממוצע

אני לא שופטת, אני לא מעבירה ביקורת, אני לא מנצלת את הכאב למטרותיי.

כמה פעמים בחיי קרה שאני פשטתי את העור מול מישהו אחר? מעט מאוד

מעטים האנשים שעברו בחיי וזכו לראות אותי ערומה, על באמת ערומה, רובם עדיין בחיי.

כולם חושבים שהם מכירים אותי, כי אני מאפשרת גישה למידע, שאצל רוב האנשים שמור בכספת. לי אין סודות

סודות, למדתי בחיי הם כוח של מישהו אחר עליך, אז לי אין כאלה. מעטים אם בכלל הם הדברים אותם אני שומרת לעצמי על חיי

וקל להתבלבל ולחשוב שזו חשיפה אמיתית. שאני אינטימית.

אבל אני לא, אני כמעט אף פעם לא חשופה, כמעט אף פעם לא כואבת את חיי, כי האינטמיות אצלי מצויה ברבדים אחרים,

שם אני רגישה להבל פה, לחום וקור, שם אני באמת חלשה. אני אוהבת את התחושה הזאת, אני כמהה להרגיש אותה, 

אבל מעטים מצליחים להפשיט אותי בצורה הזאת.

כשזה קורה, קל להתאהב. מי שעשה בחייו MDMA יודע בדיוק על מה אני מדברת. הרגע הזה שהפיזי והמנטלי מגבשים צורה אחת 

ואתה אוהב ברגע.

כשגבר אינטימי איתי בצורה הזאת ואני יודעת שקיימת משיכה, אם אני לא שותפה לתחושה אני מרגישה שסקס יזהם את תחושה הזיכוך ואני מעדיפה לוותר על הסקס. כי לגמור זה קל וזיון זה זניח. אבל את מה שאני הצלחתי לעשות, אין הרבה שיכולות לתת.

סקס במקום הזה הוא סוג של ניצול בעיני וזילות המתנה שלי. אני יודעת שהוא יחווה את הסקס הכי טוב של חייו ואני ארגיש שלקחתי משהו שהוא לא שלי

אני יודעת שנחווה משהו מאוד אחר

 

אין לי צורך או רצון בסקס אינטימי, אם אני לא אינטימית

כי אם הייתי במקום החשוף הזה, הייתי מתאהבת, הייתי נופלת שדודה ומתמכרת.

זה בעיניי סקס טוב  כזה שהוא אהבה

 

אני לא מערבבת אינטימיות בסקס שלי, רק עירום

 

נכתב על ידי , 23/1/2013 13:20   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kazan ב-26/1/2013 21:28




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)