לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

סקסית


 

"את יודעת שאת אחת הנשים הכי סקסיות שיצא לי להכיר בחיי?" הוא חוזר על המשפט הזה בלי סוף

והיחס שלי למילה הזאת הוא מאוד אמביוולנטי

"סקסית"

זו הוויה שלקח לי שנים לטפח, היא לא באה לי בקלות. 

זה מבטא את עצמו בהליכה, בישיבה, בסיכול הרגליים

זה בדיבור, במבט, בדרך בה את מחזיקה את הגוף

זה במה לחשוף ובמה להסתיר, זה במה להגיד ובמה לשמור לעצמך

זה בשפתיים, בלשון, במשחק המילים, בשפה

זה בהכל מלבד בנתונים שהטבע נתן לך.

זה בהבנה שזה לא קשור ליופי או למבנה הגוף

בהבנה שאת כל חיי הבוגרים השקעתי בלהסית את תשומת הלב מאיך שאני נראית ולמכור אשליה של מי שאני

וכעסתי עליה, על הדמות שבמראה, על למה היא כזאת ולא אחרת

ולמה בגיל 16 כשהצמידו סכין לצוואר שלה לא הצמידו אותו לשלי קודם

וכעסתי בעיקר כעסתי. על הטבע, על התורשה, על ה DNA, על חוסר השליטה, על עצמי

ולמדתי איך להתחמש, איך להתבלט, במה להשתמש, איך להיות בלתי ניתנת להתעלמות, בלתי ניתנת לסירוב

ועשיתי טעויות איומות בדרך לכאן וחטאתי לעצמי פעמים רבות מכפי שאוכל לספור והקרבתי המון בכדי ללמוד בעיקר על ידי ניסוי וטעייה.


והיום היא אני וזו מילה שמגדירה אותי

"סקסית"

ואני אוהבת אותה ואני מאמינה לה כשהיא נאמרת

אבל יש מילים אחרות שהייתי רוצה להאמין להן כשהן נאמרות, מילים שמפאת העדרותן ביקשתי לחיי אותה

הן זרות לי היום כשם שהן היו אז, גם אם הן נאמרות בתדירות גבוהה יותר, גם אם שגורות בפי אנשים שאני מאמינה לכל מילה שיוצאת להם מהפה, גם אם אני לא צריכה או מתבקשת לתת תמורה בעבורן.


אז את יודעתשאת אחת הנשים הכי סקסיות? 

כן אני יודעת, זה הקומפורט זון שלי, בא לי ללמוד משהו חדש

נכתב על ידי , 18/2/2013 10:09   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, דימוי גוף, נשים, סקס, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-23/2/2013 23:50




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)