לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

לקום מחר בבוקר


אני יכול למות עכשיו ואני אהיה שלם עם זה

כן, גם לי ממש כיף

אני חושב שאת ממש מיוחדת  ויפה וסקסית ומעניינת וממש בא לי להיות איתך

גם לי כיף איתך אבל נראה לי שאלו האלכוהול והסמים מדברים

למה את חושבת ככה? למה את לא יכולה להאמין שאני מרגיש אליך

כי אנחנו מכירים רק 5 שעות שבמהלכם שתינו 2 בקבוקי יין  חצי בקבוק וודקה ותדלקנו את עצמנו בכמות מגוחכת של חומרים שהם לא חוקיים בכל העולם המערבי וגם כאלו שחוקיים בחלקו...

אז מה?

אז בא נחכה למחר כשנתעורר בכדי לבחון אם אנחנו עדיין בעניין

זה אומר שתישארי לישון?

לא נראה לי שאני יכולה ללכת גם אם הייתי רוצה

אבל את רוצה?

ללכת?

להישאר

אני פה לא?

זה לא אומר שאת רוצה

 

האמת שנשארתי כי רציתי להישאר וגם לי היה כיף, אבל אני לא טובה בלאבד שליטה, אני לא טובה בלהגיד את מה שאני מרגישהעל ההתחלה

אני לא טובה בלבטוח. קל לי יותר להאמין שתמיד יש אג'נדה, ששום דבר לא קל כמו שהוא נראה, שעדיף לקוות לטוב ולצפות לרע

ויחד עם זאת אני תמיד משאירה את הדלת פתוחה גם אם זה אומר שאני אצטנן ואחטוף נזלת

 

התעוררנו בבוקר/צהריים ועדיין היה כיף והרצון לבחון את זה הלאה עדיין היה קיים, גם אחרי ההתפכחות

אני עדיין לא  בטוחה בקשר לכוונות למרות ששאלתי בבירור, בלי משחקי לשון או דימויים

וקיבלתי את אותה התשובה של יום קודם ואת אותו החיוך מפונק של בוקר

 

נכתב על ידי , 23/2/2013 23:04   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, תל אביב, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-25/2/2013 10:45




22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)