לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל ההתחלות קשות


אני לא יודעת מי המציא את המשפט כל ההתחלות קשות, כי בעיניי זה החלק הקשה הוא האמצע

התחלה היא מרגשת ובאדרנלין של הפחד טמונה המון מוטיבציה. 

נכון שכל התחלה היא אחרת ולא תמיד הכל הולך חלק. תהליך הלמידה מצריך זמן וסבלנות

הצבת הגבולות והכרות עם המערכת מסרבלות את הכל אבל הביטחון שיש ברצון להצליח הוא כל כך גדול שהקושי מתפוגג ונמס לתוכו

ואז מגיע האמצע, השלב הזה שהביטחון מכלה כל חלקה טובה 

שמפאת השיגרה שבעשיה, שוכחים להתאמץ וכל טרוניה שאז, פעם, בהתחלה הייתה נסבלת עכשיו הופכת לטירדה אמיתית

והכל קשה יותר ומעצבן ונגרר והסבלנות פגה והמוטיבציה כמעט ולא קיימת

והמחוג לא זז והזיקוקים מפסיקים להתפוצץ באויר והמאזן לא עולה

ואז עולות שאלות הבשביל מה? והאם זה שווה את זה? וכמה עוד אפשר להמשיך?

והמאבק מרגיש כמו מלחמה 

ובמלחמה כמו במלחמה יש רק מפסידים

והסוף עשוי להיות קל או קשה, אבל כשהוא מגיע הוא מלווה בתחושת הקלה

 

אז אני לא יודעת מי המציא את המשפט הזה על כך שכל ההתחלות קשות

בעיניי הן החלק הכי טוב

הלוואי שיכולנו להישאר תמיד בהתחלה ושזו לעולם לא תיגמר

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2013 14:06   בקטגוריות גברים, דיאטה, דימוי גוף, גילאי ה- 30, מטרה, משקל, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-12/2/2013 21:28
 



שמלת מטרה


לפני שהיא נסעה מכאן היא הורישה לי את אחת השמלות שלה

שמלת מיני שחורה מחוייטת של יוסף (לאלה שלא יודעים מי זה יוסף, אני אסביר שהוא מעצב על שמוכר לכוסיות ביוקר)

יוסף מעולם לא היה אפילו בפנטזיות שלי, א' יקר רצח ואני לא מאמינה בלשלם כל כך הרבה כסף על כל כך מעט בד

וב' הוא באמת מעצב לכוסיות

אז היא הורישה לי שמלה שהיה ברור שלעולם אני לא אכנס אליה, לא ברור מה היא חשבה לעצמה כשהיא עשתה את זה,
אולי היא לא חשבה על זה יותר מדי, פשוט שמה אותה בשקית עם כל יתר הבגדים שלעולם היא לא תלבש בברלין הקרה.
אבל לא רציתי לוותר עליה ולתת בירושה לחברה אחרת. לא שמתי לעצמי אותה כמטרה, אפילו לא חשבתי עליה, מעין מנגנון הדחקה כנראה

ואתמול חיפשתי משהו חדש ללבוש ולשם השעשוע, מדדתי אותה 

ולהפתעתי הרבה היא עלתה, נסגרה ונראתה מצויין, לא בטוח שככה הוא ראה אותה בעיניי רוחו כשהוא עיצב אותה, אבל מבחינתי זה היה הישג

מרשים.

יש לי בדיוק עוד 10 קילו בכדי להחשב רזה, רזה על באמת, רזה אובייקטיבית

אני לא חושבת שאי פעם בחיי הייתי רזה, גם בתקופות הרזות שלי שהרשיתי לעצמי מיני וגופייה, לא באמת הייתי רזה

בשום קריטריון לא הייתי אז שמנה לא משנה מה אני חשבתי, אבל בודאי שלא רזה.

והנה פעם ראשונה שזה בהישג היד וזה נעשה בלי מאמץ, בלי הרעבה, בלי לחץ. 

המאמץ הוא בשינוי דרך החיים והמחשבה שלי ועל אף שזה כשלעצמו מאמץ לא קטן, ההרזייה באה יחד עם אלו ואולי לראשונה לא הפוך

דווקא במקום שבו הייתי הכי שלמה עם המראה של הגוף שלי, התחלתי לרזות.

והשכבות שיורדות מהגוף שלי, מקלפות איתן שכבות באישיות שלי, מחשבות שלא מצאו מנוח, אידיאלים שמעולם לא התיישבו טוב בחיי

ודווקא עכשיו זה נהיה לי חשוב, הלהיות רזה. 

עכשיו זה חשוב לא בגלל הרזון, כי זה באמת אף פעם לא הטריד אותי, לא מנע ממני שום דבר חשוב, לא הרחיק ממני אנשים, לא הרחיק אותי מאף אחד

אבל בא לי להיות בסוף התהליך, בא לי שהכל ירד ממני, בא לי שהבריאות המנטלית שלי תהיה בקו אחיד עם הפיזית

אני יודעת שבחיי, משקל הוא פרמטר לאושר שלי וזה לא אומר שרזה אומר מאושרת, בכלל לא, אבל כשטוב לי אני מרזה בקלות

כשהמשא שמונח על כתפיי מתרומם, גם זה שאני נושאת על גופי נעלם איתו.

זו באמת הייתה השנה הכי קשה בחיי ועכשיו העננה מתפוגגת לאיטה.

המסע הזה שאני עוברת עכשיו מרתק מבחינתי מכל כך הרבה זוויות

אני חושבת שזו הפעם הראשונה בחיי שויתרתי על המאבק ויחד עם זאת אני בשליטה מלאה.

 

 

נכתב על ידי , 26/1/2013 02:43   בקטגוריות דיאטה, דימוי גוף, מטרה, משקל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאם גונס ב-26/1/2013 21:51
 



משבר אכילה וזהות


כל חיי היה זה אוכל שהניע את יומי.

בבית של הורי תמיד היו שלוש ארוחות חמות מעשה ידיה המופלאות של אימי, המקרר היה נפתח ונסגר עשרות פעמים ביום.

עד היום ילדות בעיני היא ערבוב טעמים של חלה קלועה, קציצות בשר ואורז, איטריות וכרוב, סלט חצילים טרי, פשטידת קישואים, טשולנט של שבת חורפית.

זה כמובן התעצם כשבחרתי בו כמקצוע. כששיחות חולין בין חברים סבבו סביב מי מכין מה, איפה יותר שווה לאכול,

היכן יותר טרי, אילו טכניקות חדשות נכנסות לעולמנו, על הקיר שלי בפייסבוק כל היום מוצגות מנות חדשות ומוצרי גלם מפתים, מכל חבריי ומכריי.

אוכל תמיד היה אוויר לנשימה מבחינתי, אני מראה אהבה באוכל, אני מרשימה באוכל, אני מתענגת, חוטאת, מפנטזת, עובדת ומתקיימת ממנו ועליו.

מעולם לא היו לי מחשבות כפירה בו, גם בתקופת דיאטות משוגעות של הרעבות עצמיות, הידיעה שבסיומן אני אפנק את עצמי באנטריקוט משויש ופירה צרפתי ואקנח בברולה וניל איכותי, החזיקה אותי נאמנה למטרה.
מי שקורא אותי בבלוג הנוכחי ובגלגולו הקודם, מכיר את התשוקה שלי, את הנהנתנות ואת אי הרצון או הצורך שלי בלהתנצל על כך.

עינב היא בלילה של תשוקה לאוכל, לסקס, לעונג פיזי ומנטלי.

לפני שבעה חודשים קרתה התאונה כשלעצמה הייתה קשה וריתקה אותי לבית למשך שלושה חודשים, אני והקירות, אני והמחשבות, הכדורים דיכאו לי את התאבון, לאוכל לא היה טעם או נכון יותר לומר, הם העניקו לו טעם מתכתי, כשכבר אכלתי מתוך הפצרה של חברים ומשפחה, הקיבה שלי לא עמדה בזה

והוקיעה מתוכה את הפולש הזר.

מיותר לציין שהמצב הזה חילחל אל הנפש והתודעה וההבנה שלעולם לא אוכל לחזור למטבח המקצועי הכתה בי במקומות כואבים.
בתקופה הזאת התחלתי לצפות באובססיביות בתוכניות על השמנה והרזיה קיצונית, על מודל היופי כפי שהוא נתפס בעולם,  על היתרונות והחסרונות של מה שנכנס לגופינו. 

אז החלו לדגדג בי רגשות האשם, על הנזק שאני גורמת לגוף שלי מבחירה, על עוול שאנחנו כחברה מעוללים לכדור הכחול ושוקק החיים שאנחנו חיים בו.

 

הכדורים עשו לי בלאגן בכבד ועוררו מצב גנטי שאינו בלתי הפיך, אך מסוכן אם לא מטפלים בו והתחלתי בהמלצה, צום מיצים של 80 אחוז ירקות ו20 אחוז פרי. ניקוי הגוף מרעלים ומשקעים.

הצום היה אמור להימשך חמישה ימים, אך ככל שהתעמקתי בנושא, הבנתי שאפשר להמשיך בו כמה שרוצים, כל עוד זה מרגיש טוב ואכן דבקתי בו חודש
זו הייתה תקופה מרתקת, שבמהלכה התעסקתי בעיקר בהבנה אמיתית, אולי לראשונה בחיי בויטמינים ומינרלים אותם אני מכניסה לגוף. איזה ירק יועיל יותר לדם שלי, לעור שלי, כמה ברזל אני צורכת, מה טוב לראיה, לבניית העצמות, לצמיחת השיער. 
את הצום סיימתי בהדרגה, הוספתי לתפריט תבשילי קטניות  ומרקים, גם את אלו חקרתי לעומק, עשיתי השוואה בין הקטניות, מה מעניק יותר תועלת לגוף, מה מתעל את האנרגיה טוב יותר.

פתאום נחשף בפניי עולם שלם שמעולם לא התעסקתי בו, כי כמו כל חבריי גם אני האמנתי שמושחת יותר שווה טוב יותר ובודאי טעים יותר.

 

אז מה עכשיו?

מעבר לעובדה שהשלתי 22 קילו ממשקלי, שזו לא עובדה שאני לוקחת בקלות ראש. זה מעסיק אותי יותר ממה שזה אמור או צריך ובחמדנות שלי, אני עדיין לא מסופקת, למרות שטוב לי ונעים, אני יותר מודעת לגוף שלי מאי פעם, אבל לא עושה דיאטה כפויה וקצובה משום סוג. אני לא מסתכלת על קלוריות כשאני אוכלת, אבל בשיקול בין שומן רווי לויטמינים, הויטמינים מנצחים.

הפסקתי לאכול אוכל מעובד או נכון יותר אוכל תעשייתי, שום דבר שיש לו חיי מדף ארוכים, שום דבר שמכונות יצרו ממנו משהו שונה מזה שהטבע לא התכוון.

הפחתי במוצרים מהחי- בשר, חלב וביצים - אני לא מתנזרת לחלוטין אבל אני מבשלת בלי המוצרים האלו בבית ומלבד חלב לקפה, אני משתדלת שלא להכניס אותם הביתה. וזה לא מתוך האמונה שבשר זה רצח, למרות שזה נכון. אני מאמינה שבני אדם כמו כל החיות נועדו לנצל כל משאב אפשרי בכדי לשרוד, אך בתרבות שפע שבה זכינו לחיות, הבזבוז והזילות של המשאבים האלו מרתיחים אותי. הפעולה שבכריתת יערות גשם על מנת שנוכל לגדל בשטחים האלו אוכל לחיות אותם אנחנו אוכלים, מבלי לחשוב על העתיד האקולוגי שלנו, על סביבת המחייה שאנחנו גוזלים מאלפי זנים, הריקון של הים, ההתעללות בחיים שמעניקים לנו חיים.

פחמימות פשוטות וסוכרים הפכו בראש שלי לאויב - סוכר כי זה החומר היחיד בטבע שהופך מיידית לשומן בגוף ואין בו צורך בעולם המודרני בו אין לנו צורך לדאוג שמה לא יהיה מספיק שומן בגופינו בכדי לשרוד. פחמימות פשוטות  כי לרוב הן מעובדות וניתן לצרוך אותן כמעט בכל מאכל.

 

אני שומעת את עצמי מטיפה לאורח חיים בריא יותר  ולווא דווקא צימחוני או טבעוני, פשוט מאוזן יותר
אני מתעצבנת מתמונות שחברים שלי מעלים על דיג או על מנות מושחתות שהם יצרו או מתכננים ליצור

אני אחרת כל כך היום מלפני ואני צריכה זמן, להכיר אותי שוב, להבין אותי ללמוד את הזרה הזאת שנראה שהיא כאן בכדי להישאר

זה משפיעה עליי בכל תחום, באהבה, בזוגיות, בילדים, בקריירה

נראה לי שאני מחבבת את זו שבאה במקומי.

ימים יגידו 

נכתב על ידי , 18/1/2013 15:39   בקטגוריות אוכל, דיאטה, מטרה, משקל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-21/1/2013 15:51
 




דפים:  
22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)