לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני נמס ממך


הוא כל כך מקסים שאני נמסה ממנו

הוא שולח לי כל בוקר שיר להתעורר איתו

מהרגע שאני פותחת את העינייים ועד השנייה ששלו נעצמות, אנחנו מדברים עשר פעמים לפחות במשך שעות

והבטן שלי מלאה בפרפרים וגם שלו כבר מתפוצצת

זה בדיוק מה שרציתי 

בלי משחקים, בלי עכבות, עם המון התרגשות

וזה כל כך מלחיץ אותי

והוא מנסה להרגיע 

ואני מפחדת להאמין בטוב אמיתי

ונראה שיש לו מספיק אופטימיות בשביל שנינו

היום הוא ישאר לישון בפעם הראשונה

ובא לי כבר לקפוץ לבוקר

והלוואי שהבוקר המשותף שלנו יהיה מלא אחד בשנייה

רק אז אני אהיה רגועה

נכתב על ידי , 14/3/2013 09:58   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-17/3/2013 20:55
 



הגבר של חיי


אנחנו יושבים בקפה, שמפאת חוסר ברירה, הפך לקפה הקבוע שלי.

מוזר שאני כבר כמעט שנה וחצי גרה באזור הזה וטרם מצאתי בית קפה שאני מרגישה בו בבית.

מבחינתי זה מחייב שילוב עדין ומושלם של מרחק פיג'מה מהבית (גם אם אין לי פיג'מות בארון) חשיפה לרחוב, שקט במידה הנכונה, מלצרים מעניינים,

קפה טוב ואוכל טעים (שעכשיו גם צריך להיות טבעוני). בקפה הנוכחי שלי מצאתי את מרבית הפרמטרים, אבל האיזון לא נכון. 

 

אולי את לא נותנת הזדמנות לאף אחד? הוא מעלה ספקות באשר לטענה שעוד לא מצאתי גבר שגורם ללב שלי לפרפר

זו טענה שרבים מעלים מולי אבל הוא מוסיף עליה ואומר שאולי נשביתי "בתל אביביות", כאילו זה מונח לגיטימי,

כאילו לעיר יש תכונות שנדבקות ליושבים בה.

כאילו חוסר היכולת שלי להתלהב קשורה לפיתוי שהעיר מציעה ולא לזר הורסטילי שאני נושאת, זר שמורכב מכל כך הרבה גורמים: מהגיל שלי, מהציפיות שלי, מהיחודיות שלי מהשריטות, מהמשקעים.

אני מתגוררת בעיר הזאת מגיל 16, אני לא חושבת שיש דרך להסיר אותה ממני, מעולם גם לא הייתי מעוניינת בניתוח מהסוג הזה.

לא פעם שוטטו בי מחשבות פשיעה, לברוח מהרעש שלה, אך גם שעשיתי את זה הבנתי שאת הרעש אני נושאת עימי ודווקא היא מחזירה לי את השקט שלי.

רק בה אני מרגישה בבית.

את יודעת שבדייטים ראשונים כולם מגלמים דמות שונה מעצמם ? הוא ממשיך לנסות

ברור שאני יודעת את זה, כולם רוצים להרשים בהתחלה וכשאני יוצאת מדייט אני באמת מתחשבת בזה, לרוב אני מגיעה למסקנה שאם זו הייתה הדמות המרשימה של הבחור, אני לא מעוניינת להישאר מספיק זמן בשביל לגלות את האני האמיתי שלו.

הלוואי שהייתי מכירה מישהו שיגרום לי לרצות להתאמץ בשבילו יותר מהמאמץ שבלהתפשט, אבל זה לא קורה

והאמת שגם המאמץ שבלהתפשט כבר מצריך מאמץ גדול יותר מבעבר

את בכלל יודעת מה את מחפשת?

לא באמת, אני לא מאמינה ברשימות מכולת, למרות שיש לי קווים כלליים לדמותו של האיש שלי, למדתי בחיי שהגברים שאהבתי בחיי

דמו רק במקרה ליציר הדמיון הזה.

אז איך תדעי? איך את יודעת שזה זה?

לא יודעת. 

אני בטוחה שאני אדע לזהות אותו כשהוא יגיע לחיי

 

נכתב על ידי , 5/3/2013 10:57   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, תל אביב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-8/3/2013 11:54
 



הזיה


20:34 דפיקה בדלת

אני לא מחכה לאף אחד, לא קבעתי אם אף אחד. לרוב זה לא חשוב אז אני לא טורחת אפילו לבדוק

אבל הדפיקה חזרה על עצמה וצלצול בפעמון. צלצול בפעמון אומר התעקשות

אני מביטה מבעד חור ההצצה

מאחורי הדלת עומד גבר שיצאתי איתו לפני שלושה חודשים לשני דייטים, שאני לא זוכרת את שמו בכלל והוא מעולם לא היה אצלי בבית

אני פותחת את הדלת עם מבט שלא מרמז על שום דבר מלבד הפתעה ותמיהה מוחלטת

"את בטח מופתעת"

"אפשר להגיד...איך ידעת איפה אני גרה?"

"זכרתי שזה הרחוב שלך ועברתי בין תבות הדואר עד שאיתרתי אותך...מוזר קצת אני יודע...אבל לא היה לי את הטלפון שלך"

"מה?..מה?... מה?"

"אני יכול להיכנס?"

אני חושבת שמההלם זזתי מהדלת

הוא מתיישב על הספה בסלון אני מתיישבת במרחק בטוח על אותה הספה

"אני לא מפסיק לחשוב עלייך ובאותה תקופה עברתי משהו עם עצמי שלא היה קשור אליך ואני מרגיש שפיספסתי"

"אז מה אתה רוצה ממני עכשיו?"

"אני רוצה עוד הזדמנות"

"הזדמנות למה?"

"לבנות את זה כמו שצריך"

"אני לא יודעת אם אני יכולה להתחיל מהתחלה שוב, בטח לא מנקודת האפס"

"נתחיל מאיפה שתחליטי"

"היי קוראים לי א., נעים מאוד"

"אתה לא מבין...אתה מתחיל במינוס, כי הדרך שבה סיימנו לא מצאה חן בעיניי"

"אז מה את רוצה לעשות הערב?"

"אני לא רוצה לעשות כלום...אני צריכה לעכל את זה שהגעת בהפתעה ככה"

"את רוצה שאני אתקשר מחר..או ביום אחר אחרי שתחשבי על זה קצת?"

אני חושבת שתשאיר לי את הנייד שלך וכשאני אסיים לחשוב על זה, אני אתקשר אליך"

"אז מה עכשיו?"

"עכשיו נראה לי הכי טוב שתלך ותתן לי לחשוב על זה"

"את בטוחה?"

"מאוד בטוחה"

 

הוא יצא בחיפזון 

אני עוד לא אספתי את הלסת מהרצפה

נכתב על ידי , 26/2/2013 20:47   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, תל אביב, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-4/3/2013 18:35
 




דפים:  
22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)