לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני נמס ממך


הוא כל כך מקסים שאני נמסה ממנו

הוא שולח לי כל בוקר שיר להתעורר איתו

מהרגע שאני פותחת את העינייים ועד השנייה ששלו נעצמות, אנחנו מדברים עשר פעמים לפחות במשך שעות

והבטן שלי מלאה בפרפרים וגם שלו כבר מתפוצצת

זה בדיוק מה שרציתי 

בלי משחקים, בלי עכבות, עם המון התרגשות

וזה כל כך מלחיץ אותי

והוא מנסה להרגיע 

ואני מפחדת להאמין בטוב אמיתי

ונראה שיש לו מספיק אופטימיות בשביל שנינו

היום הוא ישאר לישון בפעם הראשונה

ובא לי כבר לקפוץ לבוקר

והלוואי שהבוקר המשותף שלנו יהיה מלא אחד בשנייה

רק אז אני אהיה רגועה

נכתב על ידי , 14/3/2013 09:58   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-17/3/2013 20:55
 



בשר וחרמנות או איך בא לי


אוכל וסקס שקולים אצלי זה לצד זה. אין דבר בעולם יותר יצרי
מהשניים האלו .שניהם מגרים אותי באותה מידה, מעין חרמנות בלתי נשלטת , שלעיתים
נדירות אני מצליחה להתגבר עליה.



היא מגיעה אליי מלילה של סקס, אני רואה עליה, איך אפשר
לפספס?

הלחיים הסמוקות, השפתיים האדומות, העיניים שנוצצות גם בחושך

כל שפת הגוף שלה אומרת פורקן.

היא פותחת בתיאורים גרפיים, על האורך, הרוחב, התנוחות הבלתי אפשריות

אני מקשיבה ובא לי סקס חייתי, מכריע, מפיל ברכיים חשופות על ריצפה קרה ובא לי בשר, האמת שבא לי כבר די הרבה זמן בשר.
לא עוף, לא דגים , לא פירות ים. לא קציצות, לא קרפציו, אפילו לא המבורגר 250 גר' של דיקסי.
אני רוצה אותו אדום , משויש, עטוף בחמאה מלח גס ופלפל שחורבא לי בשר שעשוי על הגריל, מדיום רייר, בא לי לקרוע אותו עם

השיניים מהעצם, להרגיש את המיצים שלו על השפתיים., אני רוצה להרגיש אותו מטפטף לי
מהפה אל הסנטר.

בא לי לשכב מיוזעת, מתנשמת, מותשת, בא לי ברגע הזה להדק שפתיים על זין זקוף ולינוק אותו בעוצמה אל חום הפה.
אני רוצה שפתיים רכות, כאלו שנהנות לרדת מהפה אל הכתף, ידיים גדולות שיאחזו את החזה שלי בחוזקה. אני רוצה שיהיה לו זין יפה שאני אסתכל עליו וארצה להשקיע בו את כל הלילה, אני רוצה מין אוראלי ארוך.
אני רוצה שהוא יכאיב לי כשהוא חודר אלי, אני רוצה להרגיש את כל כובד גופו על שלי, אני רוצה שהוא יהפוך אותי לדוגי, ימשוך לי בשיער, אני רוצה שהוא יתפוס אותי באחוריים ויצמיד וירחיק אותי ממנו בכל פעם שהוא חודר.

אני רוצה לגמור בצעקה בהתנשמות והתנשפות כבדה.

אני רוצה סיגריה שאחרי ומים, הרבה מים.
אני רוצה סיבוב שני, אני רוצה לטפטף ולהזיע, אני רוצה אחרי

זה לחייך, לאסוף את הבגדים וללכת הביתה.

לאחרונה אני ממש צמאה לדם. בא לי על פילה רך ,שמשחק עם הלשון,
אולי אנטריקוט שימס לי בפה, נתח קצבים אלוהי או סינטה שתאתגר לי את השיניים.


אני מקשיבה לה, על באמת. אני לא מקנאה, אבל בא לי גם.



 

נכתב על ידי , 23/10/2012 04:01   בקטגוריות סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, אוכל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאם ג'ונס ב-23/10/2012 22:02
 



מה זאת אומרת, את לא מוצצת?


אנחנו יושבות לקפה השבועי שלנו, כשהיא מעלה את הסוגיה

נמאס לו כבר מההתנגדות שלי לזה

ולא נראה לך שהגיע הזמן?

אני חושבת שזה אקט משפיל לנשים

וכשהוא יורד לך?

אני לא מרשה לו

אז את נגד אוראלי באופן עקרוני 

כן

את השעה שבאה אחרי העברנו בויכוחים

אני מאמינה שכמו הכל דבר בחיים ,בכדי לבצע משהו טוב, צריך לאהוב את זה, אם זה נעשה בלי תשוקה, עדיף לא לעשות את זה בכלל

כאן המקרה הוא טיפה שונה, כי גם אם את לא מחובבות הטעם, המרקם, התנוחה, תשתקי ותמצצי ותנסי למצוא את הדרך לאהוב את זה.

לא בגלל שמצפים ממך, אלא מפני שאת רוצה לענג את הפרטנר שלך, מפני שאת רוצה שהוא יהיה מאושר ומסופק איתך, איתכם.

כי על אף שאני לא רוצה להצדיק בגידות, כשלא מקבלים בבית את מה שצריכים, מחפשים את זה בחוץ וזה נכון לגביי חום ואהבה וחברות ואינטימיות 

וזה נכון באותה המידה לגביי גיוון במיטה, לגביי תנוחות, לגביי מין אוראלי ואנאלי.

 

למצוץ טוב , זו אומנות ללא ספק ומעולם לא הסכמתי לחשוף את הסודות שלי, גם לא בפניי חברות טובות,

א' כי זה שלי ואין לי שום עניין בתחרות

ב' כי זה אקט בין שני אנשים ולא יותר

ג' כי באמת אי אפשר ללמד לאהוב את זה

הדבר היחיד שאני מוכנה לחשוף זה את הלמה ולא את האיך, למה אני אוהבת את זה

בעיני זו שליטה מלאה בהנאה של מישהו אחר, אין לו שום התערבות באיך, לא בדרך ולא באופן ומאחר ואני מכורה להבעות פנים, אין דבר שמרגש אותי יותר מלראות את הפנים של הפרטנר שלי , מתמכרות, מתענגות, מופתעות, מחוייכות, אני אוהבת ללמוד לבד מה מדליק יותר ומה פחות, מה הנקודה הכי רגישה הכי כיף זה להבין מה לא עשו לפניי, מה הצלחתי לחדש.

 

אני לא יכולה להבין נשים שחושבות שזה אקט משפיל, אני לא יכולה להבין נשיםשלא נהנות מזה

אבל מה שאני הכי לא מבינה, זה גברים שמשלימים עם זה

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2012 23:51   בקטגוריות גברים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וני ב-18/10/2012 09:40
 




דפים:  
22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)