לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רוצה אותך


"אני רוצה הכל איתך

חזק, רך, ניבזי , תשוקתי

זנותי, מיסיונרי, אנאלי, אוראלי

אני רוצה הכל, הכל, הכלללללל

ושתצעקי את השם שלי שאת גומרת"

 

זה לא קרה לי מלא זמן

לעצום עיניים וחשוב על מישהו אחד, להירדם עם הרצון שהוא יהיה פה ויגע בי

להתעורר מתוך פנטזיה מטורפת על מין חייתי וסוחף.

אני חיה מסמס לסמס

אני לא מפסיקה לחייך

אני מתרגשת כמו נערה מתבגרת

 

ואני משתדלת לא לחשוב על מה זה אומר, ומה זה ידרוש מאיתנו

כמה אנרגיה תתבזבז וכמה דרמה תידרש ליחסים האלו

אני פשוט מתלהבת שאנחנו כל כך דומים ושאנחנו חושבים אותו הדבר

פעם בשיחה של מה יכל להיות בינינו הוא אמר שהעולם לא נוכל להיות ביחד

כי נתיש אחד את השנייה. קורצנו מאותו החומר ושנינו רוצים שיאתגרו אותנו כל הזמן, אחרת אנחנו משתעממים

כמה אפשר לחדש ולהלהיב ולהדליק

ברור שזה יגמר ברע, גם אם זה יהיה לנו happy ending לא יהיה לזה סוף טוב

אז אני משתדלת לא לחשוב קדימה

כרגע אני נמסה.

 

"למרות שהיה לי ברור כל הזמן שאנחנו מכירים, שהחיבור שלנו יהיה טוב,

מעולם לא דימיינתי כמה מדהים זה יהיה

וכמה מהר אני אתמכר אליך. איך הגוף שלי יגיב בכזאת תשוקה מטורפת. 

כמה אני ארטב רק מלחשוב עליך"

 

לא סתם אמרתי לא שנתיים

 

נכתב על ידי , 26/5/2013 23:41   בקטגוריות גברים, סקס, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-30/5/2013 14:56
 



18+


עשר דקות אחרי חצות

אני מחישה צעדיי אל הרחבה ומסמסת "הגעתי"

"איחרת. עכשיו חכי לי  במקום הקבוע שלנו עד שאני אחליט להגיע."

אני מתיישבת על הספסל שלנו

"אני מאוד מקווה שאת לא לובשת תחתונים מתחת לשמלה הכחולה הזאת"

אני קוראת את ההודעה ומסתכלת מסביבי, אבל אני לא רואה אותו

אני מדליקה סיגריה מסיימת אותה ומכבה, הוא עדיין לא הופיע

אחרי עשר דקות ארוכות סמס " עימדי"

אני נעמדת למשך שלוש דקות

"רדי לקומה 1-"

אני ממלאת הוראות מצויין

אני יוצאת מהמעלית ומחפשת אותו עם העינייים

הוא מציץ מהאפלה

רק המבט שלו שבוחן אותי מרטיב אותי כמו ילדה בת 16

הוא מסתובב ומסמן לי ללכת אחריו. בלי מילה

כשהוא סמס לי להגיע הייתי עם חברים בבר, אחרי שישה צ'ייסרים, שני דרינקים וג'וינט

עכשיו אני שיכורה ורעבה, רעבה אליו

וכל מה שבא לי זה לענג אותו , להרגיש בין הירכיים שלי את היד שלו, את הפה שלו, את הזין שלו

אין כאן איפה להתחבא הכל מואר מסביבנו ובכל פינה יש מצלמות. עד היום נזהרנו מעוברים ושבים והתנהגנו כמו בכיתה ט'

עכשיו ממש לא אכפת לי 

מבחינתי שיצלמו אותנו ויעלו ליוטיוב

אנחהו חוזרים למקום הקבוע ואני רואה את המבט המתוסכל שלו, מחפש פינה שקטה

הוא מתישב על הספסל ואני פוקדת עליו שיעמוד

בזמן שאנחנו מתנשקים הידיים שלי מחפשות את הזין שלו אני מוציאה אותו החוצה ויורדת על הברכיים 

הוא מסתכל מסביב 

"אנחנו מכירים פה מישהו?" אני שואלת בחיוך

"לא, אבל..."

"אז לא אכפת לי, שיהנו"

הוא מחייך ומתמכר לשפתיים ולעומק הפה שלי. מדי פעם הוא בודק עד כמה אנחנו גלוים לעולם , ברגעים האלה אני מוצצת יותר חזק שיחזור לבועה לנו

הוא גומר בצעקה ומרים אותי על הרגליים

"עכשיו תורי" אנחנו עוברים אל הבטונדה הגבוהה, הוא מרים אותי כמו ילדה ומפשק לי את הרגליים מתיישב מולי ובוחן במבט עד כמה אני רטובה

הוא מקרב את הפנים לאט ונושם אותי ממרחק מילימטר

אני מתפתה לדחוף לו את הראש עמוק לתוכי , אבל הוא תופס לי את הידיים ומתעקש לנהל את ההצגה

אני מחייכת והוא סוטר לי. "לא מגיע לך לחייך היום" הוא אומר בטון סמכותי

אני נשכבת אחורה ומרשה לו ללעשות בי כרצונו

אני מרגישה את האצבעות שלו מפשקות אותי ונדחפות עמוק לתוכי, אני מתפתלת עליהן ומתכווצת

הפנים שלו כבר נצמדות והוא שותה את כל הנוזלים שנוצרו  בי מלקק כל סנטימטר ,נושך, אוכל, מוצץ, מפליק תוקע בי עמוק את האצבעות, את הלשון

אני גונחת בקול ומדליק אותי שמסביב עוברים אנשים מעניין אם הם רואים, אם הם שומעים אם גם אותם זה מחרמן כמו שזה מחרמן אותי

אני גומרת על הפנים שלו , הוא מקרב אותי אליו לנשיקה

אני טעימה היום, אני לוחשת לו

כן את ממש טעימה

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2013 11:03   בקטגוריות גברים, סקס, אהבה ויחסים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני נמס ממך


הוא כל כך מקסים שאני נמסה ממנו

הוא שולח לי כל בוקר שיר להתעורר איתו

מהרגע שאני פותחת את העינייים ועד השנייה ששלו נעצמות, אנחנו מדברים עשר פעמים לפחות במשך שעות

והבטן שלי מלאה בפרפרים וגם שלו כבר מתפוצצת

זה בדיוק מה שרציתי 

בלי משחקים, בלי עכבות, עם המון התרגשות

וזה כל כך מלחיץ אותי

והוא מנסה להרגיע 

ואני מפחדת להאמין בטוב אמיתי

ונראה שיש לו מספיק אופטימיות בשביל שנינו

היום הוא ישאר לישון בפעם הראשונה

ובא לי כבר לקפוץ לבוקר

והלוואי שהבוקר המשותף שלנו יהיה מלא אחד בשנייה

רק אז אני אהיה רגועה

נכתב על ידי , 14/3/2013 09:58   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-17/3/2013 20:55
 




דפים:  
22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)