לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

דייט תל אביבי (לא) שיגרתי


הוא התחיל איתי אתמול בשעות הערב, אני הייתי בדרכי למפגש עם חבר בשדירה והוא באימון רכיבה

חמוד, הוא עצר אותי וביקש סיגריה, שיחה קצרה והחלפת מספרי טלפון

תהיי פנויה מחר?

אני מאמינה שכן, דבר איתי

 

הוא התקשר בשש, שזו בעיני השעה המושלמת לקבוע לדייט

קבענו לתשע וחצי, בתשע עשרים ותשע הוא התקשר לומר שהוא מאחר בחמש דקות

הוא הגיע נסענו להרצליה למנזר אפולוניה ומשם טיילנו יחפים על חוף הים

שיחות על בני זוג ומערכות יחסים

קצת נשיקות הרבה חיבוקים

הוא החנה את הרכב ברחוב שלי וליווה אותי עד הבית

 

דייט אמיתי

מוזר שזה מרשים אותי, התנהגות תקנית, זה רק מעיד על אילו יצורים יצא לי להכיר בשנים האחרונות, שמחוות קטנות

כמו לפתוח את הדלת, להתקשר ולא לסמס, להגיע בזמן , ולדבר על הפעם הבאה בביטחון נראות לי לא שיגרתיות

נכתב על ידי , 19/11/2012 01:01   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, תל אביב, נשים, אהבה ויחסים, אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-17/12/2012 16:12
 



need a fix


כמה?

המון...

התכוונתי תוך כמה זמן תהיי פה?

אני אענה על זה אחרי שאני אדע כמה זמן יש לנו

לא מוגבל בזמן, אבל את מבזבזת אותו

שעה

לא

אין מה לעשות, אני עם חברים

טוב. אבל יש לך שעה פחות 12 דקות

אז תדליק דוד אצלך

זה כבר 40 דקות

 

 

אם כבר לשבור את הצום וחוסר החשק, זה רק איתו ומסתבר שהמשפט הזה נכון לשנינו

עכשיו הכל רגוע

נכתב על ידי , 14/11/2012 16:14   בקטגוריות גברים, סקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאם ג'ונס ב-15/11/2012 15:18
 



חיוכים בירושה


ג'וני העביר לי את השרביט וכשנותנים לי שרביט אני אף פעם לא מסרבת 

אז אלו השירים שמעלים לי שגורמים לי לרקוד, לחייך, לצעוק במלוא הגרון

מדהים לגלות שבקטגוריה הזאת היה לי יותר קשה לבחור מתוך הטראש ועד כמה אני מוכנה לחשוף את הרדוד שבנישמתי (הלכתי על הרגוע)

בטוח שהיה לי יותר קל ברשימת שירי סתיו או נוסטולגיה או אפילו עשרת הטובים שלי

 

 

 

כי החבובות תמיד מעלים לי חיוך

 

 

כי כל פעם שהשיר הזה מושמע, אני מאבדת את הקול :)

 

 

כי אי אפשר שלא לרקוד או לנקות את הבית עם פלורנטין

 

פשוט כי זה דיויד בואי והראש שלי לא יכול שלא לזוז

 

 

כי חבל שלא מכירים אותו יותר אנשים

 

כי אני מזדהה :)

 

 

כי בטראש מיוזיק שלי היא מככבת

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2012 11:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-16/11/2012 00:43
 



לדף הבא
דפים:  

22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)