לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

יש חשמל באויר. בקרוב הפיצוץ...


אני לא זוכרת מתי הרגשתי ככה בפעם האחרונה.

המילה היחידה שאני יכולה לחשוב עליה בהקשר הזה היא חשמל.

שעת לילה מאוחרת, בבר הקבוע, עם חברים חדשים, הוא הצטרף אלינו להפתעת כולם. גובה ממוצע, משקל ממוצע, פנים נאות.

"אז מה שלום הקטנה?" "אתם מתחתנים מתישהו?"

ישר סומן על עליו איקס, לא מכניסה ראש בריא למיטה חולה.

 

המוזיקה מנגנת והגוף זז וצ'ייסרים עפים באוויר. ושמתי לב שאני גבוהה ממנו על עקבים אז הורדתי נעליים, כי ככה היה יותר נוח לרקוד.

המוזיקה נכנסה למוד רגוע וגם אנחנו והשיחה זורמת, על החיים, על ילדים, על זוגיות וזה כאילו כולם נעלמו מהחדר והבר החשוך שלנו הואר בחשמל שאנחנו מייצרים. והתחילו כבר להרים את הכיסאות מסביבנו וזה רק החבורה הקטנה שלנו נשארה ומבחינתנו זה רק הוא ואני ואנחנו עפים והשיחה מדהימה וקולחת ואינטימית.

ידיים נוגעות לא נוגעות בירך, בגב, בצוואר

ואף אחד לא עושה שום צעד מעבר לזה, פשוט כי לא.

 

"אני מת לנשק אותך..." 

"אם אני אגיד לך כן, אני עוברת על כל החוקים שלי" (גבר תפוס, בבר הקבוע, מול אנשים שאני מכירה)

"את עוברת על החוקים?!  לא נגעתי באף אחת אחרת מאז שאני איתה ועוד מול החברים שלי, שמכירים את הסיפור שלנו.

"לא אמרתי לא.."

והוא נישק אותי ואני אותו ועכשיו זה באמת הרגיש לבד, עד שיד מוכרת נגעה בנו וצעקה השתחררה, "באיזה קטע?" 

ואיכשהו זה לא שינה לנו ולא יצר בנו צורך להתנצל. ארזנו את עצמנו אל האוטו ואליי לדירה

"אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?" שאלתי למען ההגינות

"אין משהו שרציתי אי פעם יותר"

והגענו למיטה שלי , מתנשקים בלהט ובתשוקה ובחיות והבגדים ירדו לאט, לא בחשש אלא במעין נסיון למשוך את הרגע

"מתי דאגו לך ופינקו אותך לאחרונה?" אני שואלת בחיוך 

"עניין של שנים, אני מניח"

בער בי לפנק אותו, לגעת בו, להדליק אותו, היה בי משהו שרצה לפצות אותו על המלכוד שבזוגיות ללא אהבה, ללא תשוקה

היה בי משהו שרצה שהוא ירצה להישאר, שהוא ירצה להמשיך את הלילה  ואותנו

והבוקר הגיע אלינו והגיח מבעד לתריסים והמציאות של יום חדש חדרה אלינו והילדה עוד מעט מתעוררת ומישהו צריך לקחת אותה לגן

והשאלה אם להתקלח או להישאר עטוף בריח שלי עולה ואין תשובה באמת טובה לזה, כי שתי האופציות דורשות הסבר בבית.

ולא בא לנו לצאת מהמיטה ומהחיבוק הזה ומהזיעה שלנו. אבל חייבים

הוא נכנס להתקלח קורא לי לעוד גיפוף גנוב ואנחנו לא יכולים להפסיק להתנשק

הוא התנגב והתלבש ועמד בדלת בחיוך ממיס, " אני רוצה עוד...אני לא רוצה שזה יהיה חד פעמי"

גם אני רוצה עוד, אני רוצה עוד ממנו, אני רוצה עוד מהחיים שלו, מהנפש שלו, מהגוף שלו

והשפתיים שלנו והידיים לא מצליחות להפסיק."אני רוצה שלא תפסיק לחשוב עליי" אני משחררת בשקט הוא צוחק "גם אם הייתי מנסה אני לא אוכל להוציא אותך מהראש שלי"

ועכשיו הוא בחלומות ובערות ובפחד מהעתיד לבוא ואני יודעת בכל רמח אבריי שלא תהיה לי את היכולת להגיד לו לא כשהוא יתקשר בתחילת השבוע

ואני יודעת שזה מתכון לאסון ויש בי רצון שהוא לא יתקשר יותר ולא יבוא ושזה יהיה חד פעמי

כי אני יודעת שאני מכינה את הלב שלי להתרסקות ואת השבתות שלי לבדידות, אבל אין משהו שאני רוצה יותר שלשמוע אותו שוב

נכתב על ידי , 29/12/2012 16:37   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, אהבה ויחסים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-2/1/2013 18:18
 



אהבה באתרי הכרויות - לא באמת


בזמן האחרון אני שומעת מלא, אולי תנסי אתרי הכרויות, לא חבל? את פוסלת פלח שוק ענק. 

פתאום לכולם יש זוג חברים נשואים שהכירו ככה, כמובן שכשאני שואלת מי אלה, יש גמגום ותשובה מתחמקת, שזה לא חבר קרוב , זה חבר של חבר

ומחקר יותר מעמיק מגלה שלה יש רגל קצרה ושד אחד ולו חסרה עין וחסימת עורקים שרק מחכה לקרות.

נראה כאילו כולם נלחצים בשבילי שאני צריכה כבר חתן, דווקא בתקופה שאני פורחת.

אז מה הבעיה שלי עם אתרי הכרויות?

אני לא קונה באינטרנט, לא באיביי, לא בסופר, לא בשום מקום, זה לא אמין בעיני.

אני מהדור הישן (איך אני נשמעת זקנה) אבל זה נכון, אני צריכה לגעת, לראות, להריח, לבחור את שלי. תמונה בעיני לא שווה אלף מילים, בטח לא בעידן הפייסבוק והפוטושופ. 

הגברים שעברו בחיי, לא נשפטו בזכות המראה שלהם.

נכון, חלקם היו יפים כמו מלאכים וחלקם היו בנויים כמו אלים יווניים, אבל כולם נבחרו בזכות מה שהיה בתנועה שלהם, במבט, במגע, במשיכת הכתפיים.

אני לא רוצה לפסול מישהו רק כי התמונה שלו לא מגלמת את השלמות הגברית בעיניי מבחינה ויזואלית, אני גם לא רוצה שיעשו את זה לי.
אני גרועה בתמונות, אני גם לא היפה הקלאסית, אני לא גבוהה רזה עם פנים סימטריות ואף כפתור  שכל גבר יראה ויחפוץ בגנים שלה להולדת ילדים.

הכוח שלי הוא במפגש, במילים, בעיניים. הגבר שאני רוצה צריך להיות מסוגל להימשך לזה ולהכיל את זה.

 

אני לא מאמינה שאנשים נרשמים לאתרי הכרויות בכדי למצוא אהבה, אני בטוחה שיש גם כאלו, אבל לרב, אני חושבת שאנשים נרשמים לאתרי הכרויות כי הם משועממים, כי הם בודדים, כי הם מצאו דרך נוספת להעביר את הזמן, לצוד זיונים ולהרגיש נחשקים.

אתרי הכרויות הפכו לעוד מגרש פיקאפ, כולם רשומים לחמישה כאלו במקביל, פוסלים ובוחרים על סמך חיוך, או צבע שיער, עור, עיניים. מחכים לשלל היותר טוב שיגיע מחר, כולם חיים באשליה שיש להם מבחר ענק וכל מה שהם צריכים הוא להגיד כן, אז למה להגיד אותו היום?

 

אני לא יודעת מתי והיכן האהבה תמצא אותי

ואני לא פוסלת עשייה אישית בדרכי אליה

אבל לי באופן אישי אין עניין במתווכים, אנושיים או וירטואלים בדרכי אל זיקוקי הדינור הפרטיים שלי

נכתב על ידי , 22/12/2012 19:54   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-2/1/2013 18:13
 



TURN OFFS עשרת הגדולים


מכירים את זה שאומרים לך שאת חייבת לכתוב ספר על כל מי שיצאת איתו, כי לא יכול להיות שזה קורה באמת?

אז לי זה קורה באמת וזה קרה רק בחודש האחרון

 

מספר אחד - כשהוא הוא בא לדייט הראשון עם מברשת שיניים בכיס של המעיל

מספר שתיים - כשהוא בן 36 וגר עם ההורים- כי איזה כיף זה שמבשלים לך ועושים לך כביסה

מספר שלוש- כשהוא שולח את החבר שלו לבקש את הפייסבוק שלך

מספר ארבע - כשחבר שלו מסביר לך שהוא בחור רציני בן 28 והיו לו רק שתי התנסויות עם בנות כל חייו

מספר חמש - שאתם יוצאים שבועיים והוא מציב אולטימטום שזה או הוא או החתול

מספר שש - כשהוא יושב עם בחורה בבר והם מתנשקים בתשוקה ואז היא הולכת לשירותים והוא שולח לך על מפית את הטלפון שלו וקורץ לך

מספר שבע - כשהוא מאחר ב40 דקות בלי להודיע וצועק עליך כשאת מתעצבנת

מספר שמונה - שאחרי שאמרת לא - הוא מתקשר 5 פעמים ביום

מספר  תשע - כשהוא משמיע לך את השיר שהוא הכי אוהב וזה "תן לזמן ללכת" של הפרוייקט של רביבו

מספר עשר - עשהוא מזמין אותך אליו הביתה ובסלון תלויה תמונה גדולה של אמא שלו. ולא היא לא מתה הוא פשוט כל כך אוהב אותה...

נכתב על ידי , 19/12/2012 17:45   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, שיחות נשים, תל אביב, אהבה ויחסים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-22/12/2012 19:46
 



לדף הבא
דפים:  

22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)