לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

אני רק שאלה


לעמים מקוננת בי השאלה הבלתי נמנעת: מי אני?

אני מסתכלת על עצמי במראה , כשאני מורחת על הפנים את המסיכה היומית שלי ולובשת את שמלת השבת החדשה.

אני מסדרת את הבנות בתוך החזייה ומבשמת את עצמי. יש ימים שאני אוהבת את מה שאני רואה שם ויש ימים שממש לא.

בימים טובים אין בי שאלות.  זו המשמעות של טוב בעיני, כשאין צורך בהסברים. אני לא דנה בלמה אני כזאת ולא אחרת, ולא במתי אני אמצא את הדרך שלי. אני לא מחפשת תשובה לשאלה הנצחית: אבל למה? (כובע) ובפירוש לא הייתי רוצה להתחלף עם אף אחת אחרת.

 

בימים רעים לעומת זאת אין בי דבר מלבד שאלות. למה לא יכולתי להיות יותר יפה/  רזה/ חכמה/ מוכשרת? למה אין לי חזה יותר גדול או תחת יותר קטן? למה דווקא היום הר הגעש הזה מצא את דרכו לפנים שלי? למה לא חידשתי את המרשם לגלולות בחודש שעבר? למה אני לא גומרת במסיונרית?

 

בימים טובים אני לא מבינה מאיפה נובעות השאלות.  

בימים טובים אני מנסה להבין את שורש הבעיה. אז נכון שאני לא הכי יפה ובטח לא הכי רזה. אני לא הכי חכמה ובודאי שלא הכי מוכשרת אבל בסיכומו של יום מי כן? (מי שכן, אני לא רוצה לשמוע על זה בתגובות, תחסכו ממני).

אז למה כשמסתכלים בטלוויזיה כולם כאלה? למה כולן יפות חכמות ומוכשרות? למה בכל הסרטים הם גומרים סימולטנית? איך לא חם להם בכפיות? איך הן קמות בבוקר זוהרות בלי להתאמץ? איך הם תמיד יודעים להגיד את הדבר הנכון? איך להכל יש תמיד סוף טוב?

אז מי החליט מהי השלמות? (ומי נתן לו את זכות ההחלטה?)

 

לפעמים אני כבר לא יודעת בעצמי אם עירבוביית המוזיקה שאני מאזינה לה בקביעות היא באמת הטעם שלי (ביזט,דיוויד בואי, לד זפלין,לאונרד כהן, בנאי לדורותייהם, חווה אלברשטיין ,שלישיית גשר הירקון דיקלה ושאר ירקות) ,או שמא הכתיבו לי מה לאהוב?

 

האם האוכל שאני אוכלת באמת ערב לחיכי (פירות ים, בשר אדום, ריזוטו, אורז אדום ועוד שונים ומשונים) או שאני אוכלת את הטרנד האחרון בגורמה למתחילים.?

 

האם התנוחות שאני מבצעת בחדרי חדרים (אוראלי , אנאלי, קשירות וסטיות אחרות) הן שלי או שהן מועתקות מסצינה שחוקה באחד מסרטי הפורנו שאני מחזיקה בסיפרייה (האיכותית שלי יש לציין).?

 

בימים רעים אין לי תשובות. לצערי גם בימים טובים אין לי תשובות.

 

פעם חבר קרוב שכבר אינו חלק מחיי, אמר שלעיתים אני נשמעת כמו אגדה שבסופה יש מוסר השכל , על מלכה שהיה לה כל מה שהיא רצתה אז תמיד היא חיפשה על מה לבכות (וכמובן שאם מחפשים מוצאים) עד שלבסוף היא התייבשה ומצאה את מותה בודדה ומצומקת מהתייבשות.

 

מתישהו אני אפסיק לשאול שאלות?

נכתב על ידי , 31/3/2012 20:57   בקטגוריות אוכל, גברים, גילאי ה- 30, יומני היקר, משקל, נשים, סקס, מטרה, שיחות נשים, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 45 days ב-1/4/2012 15:29
 



פרוייקט הגברים של חיי 2)דורון - או סקס זה לא אינטימיות


איזו נעימה את

תודה

אולי תניחי עלי את הראש?

לא בא לי

רק קצת...בא לי לחבק אותך

אבל חם ומזיע ולא בא לי להתחבק

איך יכול להיות שלא בא לך להתחבק?

פשוט לא בא לי

מה לא היה לך טוב?

היה מעולה

אז בואי

לא נראה לי

אבל בנות תמיד בעניין של כפיות לפני השינה

אני נתתי לך את הרושם שאתה נשאר לישון?

מה, תשלחי אותי הביתה באמצע הלילה?

אני לא שולחת אותך לשום מקום, אני פשוט לא מזמינה אותך להישאר

מה את גבר?

מה אתה כוסית?

בחיים לא קרה לי שבחורה אמרה לא לחיבוקים

תמיד יש פעם ראשונה

אבל תסבירי לי למה

כי אנחנו לא ביחד

מה הקשר?

זו לא סיטואציה אינטימית מה שקורה בינינו

סקס זה לא אינטימי בעינייך?

כן כל עוד אנחנו עושים סקס אבל עכשיו בא לי להתקלח, להתלבש לעשן סיגריה ולראות טלויזיה

אפשר לעשות את כל אלו ביחד

לא אי אפשר

למה?

כי אנחנו לא זוג ואין לי שום רצון שנהיה. אני סיימתי את תפקידי בחייך ואתה סיימת את שלך בשלי

אז מה את רוצה שאני אלך?

כן , אני אשמח. תודה

טוב, אז אני אתקשר אלייך

בשביל מה?

 

נכתב על ידי , 30/3/2012 17:40   בקטגוריות גברים, סקס, נשים, תל אביב, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-4/5/2012 08:48
 



פרוייקט הגברים של חיי 1)עז- או כשהכל מתאים חוץ מהחיים


אני שונאת דייטים

גם אני

אז איך ניפגש?

אני יכול לבוא אלייך

יאללה, אבל אני בפיג'מה ואני לא מאופרת

סבבה

ואתה לא ישן פה

סבבה

שעתיים אני אצלך

ש ע ת י י ם ?!

אני גר בבאר שבע

אבל כבר עשר בלילה

את צריכה להיות איפשהו?

לא

אז אני יוצא

 

בילינו את השבועיים שבאו אחרי הלילה הזה מחובקים כל לילה

עטופים כל כך חזק אחד בשנייה, עד שאי אפשר היה לנשום מבלי להתעורר

ולא שכבנו אפילו פעם אחת כל הזמן הזה

 

זה לא מוזר לך?

מה?

שאנחנו ככה? כל כך מהר?

אני בדיוק מהרהר על זה גם

ו...?

ולא. טוב לי. בא לי להתעורר איתך כל בוקר וללכת לישון איתך כל יום

הימים עברו לנו

והלילות האלו הפכו לקשים יותר אחרי רצף של ימי עבודה והשכמות של חמש וחצי בבוקר לקום ולסע לעבודה בדרום

ולי שבמקצוע הנבחר שלי, אין סופי שבוע חופשיים לא הקל עלינו בכלל

החיים נצחו אותנו

והפוטנציאל של קשר עם פרפרים וזיקוקי דינור 

החליף את עצמו בהרבה תסכול וכעס

ונאלצנו להפריד כוחות

אני עדיין מתגעגעת לחיבוק הזה

גם הוא

 

 

חלק ראשון מפרוייקט הגברים של חיי

נכתב על ידי , 29/3/2012 14:28   בקטגוריות גברים, נשים, סקס, אהבה ויחסים, תל אביב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 45 days ב-29/3/2012 16:32
 



לדף הבא
דפים:  

22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)