לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

אוףףףף


התעוררתי בעצלתיים של שבת

והוא ישב במרפסת

מתי התעוררת , אני שואלת במבט מעורפל

לפני שעה בערך

למה לא הערת אותי?

כי נהניתי להסתכל עליך, את האישה הכי יפה שהכרתי מימי

 

זה לא קשור אליו, זו לגמרי אני

אני פשוט יודעת שזה לא זה. הוא מקסים והוא נעים והסקס מדהים

אבל זה פשוט לא זה

אני יודעת שהייתי האשה הכי מוערכת בעולם, שאוהבים אותה עד אין קץ שדואגים לה ששומרים עליה

אם רק הייתי שותפה להרגשה הזאת

אבל אני לא, הפרפרים שלי נרגעו מהר מדי 

הייתי מושכת את זה עוד קצת, אילולא ידעתי שהוא כבר מוכן להגיד את המילים

ואני לא רוצה שהוא יגיד אותם

אני עוד לא רוצה לשמוע , אני רחוקה מהמקום שלו אלפי שנות אור

הוא ביקש שאני אחשוב על זה שוב  ושהתשובה תהיה פנים מול פנים ולא בטלפון

אני יודעת מה תהיה התשובה

וזה אף פעם לא נעים לאכזב מישהו שלא עשה שום דבר לא בסדר

נכתב על ידי , 23/3/2013 14:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נתן נתנזון ב-5/4/2013 01:40
 



סופ"ש מפנק


הוא הגיע בחמישי ויצא מכאן אחרי ערב מפנק ומצחיק ומרגש בשישי בצהריים 

הוא חזר בשישי בשעת ערב מוקדמת, אני בישלתי לו ארוחת ערב טבעונית, ראשונה בחייו

שעברה בהצלחה מרובה

קצת אלכוהול, קצת חומרים שאינם חוקיים, סטנד-אפ מעולה ומומלץ של ג'ו רוגן (ההוא מאפקט הפחד)

המון המון פינוקים וסקס מעולה

התעוררנו בשבת בבוקר לעוד התפנקות וגרגורים

והאמת היא שזה כבר היה קצת יותר מדי ביחד ושנינו הרגשנו את זה

הוא התקלח והתלבש והשאיר אותי ללבד שהיה יותר מנצרך

 

אני לא יודעת מה העתיד מזמן 

זה נראה מבטיח מבחינת רצינות של הקשר ואנחנו מדברים כל היום וכבר קבענו תוכניות להמשך השבוע

מתגנבות לי מחשבות על השוני שבנו ובינינו

והאם זה באמת יעבוד לתקופה ארוכה זרקתי את זה לכיוונו, הוא ניסה להרגיע אותי ששוני זה לא דבר רע

אבל אני לא בטוחה עד כמה זה טוב

 

אני כרגע זורמת כי טוב ונעים לי ובא לי שהוא יכרבל אותי גם הלילה בזרועות הענקיות שלו

מדליק אותי שהוא זורם עם כל השיגעונות שלי, עם הטבעונות והאנטי חתונה וחוסר הרצון שלי להביא ילדים לעולם

נראה מה יוליד יום

 

נכתב על ידי , 17/3/2013 20:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיטו ב-2/4/2013 17:24
 



אני נמס ממך


הוא כל כך מקסים שאני נמסה ממנו

הוא שולח לי כל בוקר שיר להתעורר איתו

מהרגע שאני פותחת את העינייים ועד השנייה ששלו נעצמות, אנחנו מדברים עשר פעמים לפחות במשך שעות

והבטן שלי מלאה בפרפרים וגם שלו כבר מתפוצצת

זה בדיוק מה שרציתי 

בלי משחקים, בלי עכבות, עם המון התרגשות

וזה כל כך מלחיץ אותי

והוא מנסה להרגיע 

ואני מפחדת להאמין בטוב אמיתי

ונראה שיש לו מספיק אופטימיות בשביל שנינו

היום הוא ישאר לישון בפעם הראשונה

ובא לי כבר לקפוץ לבוקר

והלוואי שהבוקר המשותף שלנו יהיה מלא אחד בשנייה

רק אז אני אהיה רגועה

נכתב על ידי , 14/3/2013 09:58   בקטגוריות גברים, גילאי ה- 30, נשים, סקס, שיחות נשים, אהבה ויחסים, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-17/3/2013 20:55
 



לדף הבא
דפים:  

22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)