לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוכל סקס ומה שבינייהם

Avatarכינוי: 

בת: 45



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

המרחק מעצמי


נעלמתי קצת.

אני עושה את זה לפעמים, בעיקר לעצמי.

אני תופסת מרחק מהחיים שלי, אלו שיש להם כיוון ומטרה ומתמכרת לכל מה שמזיז אותי משם

בורחת הכי רחוק מעצמי שאפשר

 

פה אני יכולה להיות רק דומה

דומה לזו שמשקיפה אליי מהמראה

אני שותה בכמויות ומתמסטלת מכל הבא ליד ויוצאת מלא ומכירה אנשים חדשים ומזדיינת

 

וגם פה, במקום הזה, אני לא מצליחה לאבד שליטה

אני יודעת עד כמה מותר ועם מי ואיזה רושם אני מותירה ועד כמה זה חשוב לי שגם בכל ההנאה המטונפת הזו

והכאוס המחושב הזה

חשוב לי שמי שסובב אותי, רואה אותי, אבל באמת רואה ומעריך ומחבב ומעריץ

דווקא את השוני.

 

אז נפרדתי מהבחור וזה מרגיש לי כאילו זכיתי בחופש שלי שוב ואני צריכה לכפר על זמן שאבד, על הנאות שפיספסתי, על אנשים שהזנחתי או גרוע

מזה, כאלה שהחמצתי ולא יצא לי להכיר.

מהרגע שזה נגמר חזרתי לחיים בהילוך גבוה, אולי קצת גבוה מדי

בשבת זה יהיה היום האחרון של המסיבה הזאת, בצורה הזאת בכל אופן. זה הלימיט שלי. שבועיים, שלושה לכל היותר

בגלגול הקודם שזה קרה , זה נמשך שנה. 

נכתב על ידי , 30/4/2013 14:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עינב ד ב-6/5/2013 16:48
 





22,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)