לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Out from under



כינוי:  ™Karina-

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

FUCK YOU


אני פאקינג שונאת את המשפחה הגועלית הזאת. אני מתה לעוף מהבית המזורגג הזה ולא לחזור לפה יותר!

דפקו לי את החיים וממשיכים לדפוק לי אותם. הבן אדם שצריך לתמוך לי לפחות קצת ולעמוד לצידי רק יושבת ומקללת

אותי וצורחת עליי ומוציאה עליי את כל העצבים שלה כשהיא בעצמה יושבת כל יום בבית ולא עובדת ולא מזיזה את התחת שלה!

נמאס לי כבר לא רוצה להיות פה יותר, נמאס לי לחיות עם המחשבה הזאת למה בכלל הביאו אותי לעולם הזה כי במלא

לא ייצא ממני כלום.

כל הזמן מטרטרים אותי, מעצבנים אותי, צורחים עליי, מפילים הכל עליי ודואגים להזכיר לי כל יום עד כמה שאני בן אדם גרוע

ועוד יותר איך שאני ניראת.

ומשפחה כן אפשר לבחור, אמנם לא מבחינת דם אבל משאר הבחינות כן.

אני מתביישת שבאתי ממשפחה כזאת, אני מודה לאלוהים שלא יצאתי כמוהם.

מצחיק אותי שאמא של ידיד שלי כל הזמן דואגת לי בזמן שאמא שלי שמה עליי זין ולא איכפת לה בכלל. לא זכור לי בכלל מתי

דיברנו לאחרונה בלי שתתחיל לצרוח ואפילו לא מנסה להקשיב לי ולא נותנת לי לדבר, יש מתפרצת לי לדברים שלי וחושבת שהיא

צודקת בהכל, כשהיא אפילו לא בודקת אם זה באמת קרה! ומשפחה המסריחה כזאת שלא מקבלת את הבת שלהם כי חשוב להם

שהיא תראה טוב כמו שאר הבנות - כן, אני צריכה הרי להיות כמו כולם וכמובן שתהיה התלמידה הכי טובה ושבעתיד תתקדם לרפואה או עורכת

דין כדי שיהיה לה כסף כשזה בכלל לא מעניין אותי. והם מתביישים בי בגלל זה!

מצטערת שאני לא חכמה מספיק בשבילכם ולא יושבת בבית וחורשת על לימודים אה כן ומצטערת שהשמנתי בגללכם ואני מביישת

אתכם כי אני לא ניראת טוב כמו הבנות של החברים שלכם ושאני לא תלמידה מצטיינת כמו האחיות שלי ומאוד מצטערת שאני לא רובוט שיכול

ללמוד כל יום ואחרי זה לרוץ לעבודה עד 2 בלילה וככה להמשיך כל יום, באמת סליחה שאני מנסה קצת לעזור לכם בעניין הכלכלי ומשלמת

על בגדים גם לאחיות שלי במקום שתפסיקו להתלונן כל הזמן לאן הולך כל הכסף אה כן וסליחה בכלל שהבאתם אותי לעולם, הרי אני מבזבזת

לכם את כל הכסף כמו שאתם אוהבים להתלונן כשאני בכלל משלמת על עצמי ולא מעיזה לבקש מכם שקל אפילו!

אני לא מספיק טובה בשבילכם אני בכיף אלך מהבית שלא תראו אותי יותר.

נכתב על ידי ™Karina- , 6/2/2012 18:22  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Karina- ב-6/2/2012 19:17
 



לדף הקודם   
דפים:  

40,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Karina- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Karina- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)