לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream bitch


בכוחות האחרונים שנשארו לי.. אני שוב אלחם. מאבק של 6 שנים במשקל שמחכה להסתיים..

Avatarכינוי:  kee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012


"כאשר כל כוח הרצון של האדם מרוכז בדבר אחד בודד,


באותו הרגע כח הרצון של האדם משנה את המציאות."


 


טוב הייתי חייבת להתחיל תפוסט במשפט הזה, בנות באמת אני חושבת שרק אמונה עצמית ומיקוד מביאים למטרה


ואם באמת רוצים משהו ומאמינים שתצליחו אפחד לא עומד בדרך שלכם, רק אתן. בכל דבר בחיים.


 


נזכרתי בלפני כמה שנים שירדתי ל56..מ65 ב3 שבועות..


זה היה ככ ספונטאני ומה שהכי עודד אותי זה המשפט הזה שהייתי אומרת בלב..


"את מחליטה מה נכנס לך לפה ומה לא, את זאת שלוקחת את זה ומכניסה לפה"


ומילת המפתח

הייתה "לא"


שוקולד? לא


דובונים? לא


עוגה? לאאאא!!


 


וככה המשקל נמס ממני למרות שאכלתי סביר, איזה 850 ליום אוכל בריא אבל.. היתי רצה כל יום בין 5 ל10 ק"מ


איזה זמנים נהדרים.


אה.. למה אני לא עושה את זה היום?


 


כי כשנולדתי נולדתי עם אסטמה שהייתה מדוכאת ואז היא פרצה שוב בכיתה י"א כי השמנתי וידוע שהשמנה


מחזירה את זה.


אז אני בשיא הכושר רצה 4 ק"מ ורוצה למות + השתלת ריאה אחכ..


אולי, אולי כשאני ארזה זה שוב יעבור? אלוהים, הלוואי.


 


בכל מקרה הולך לי מעולה. וככה יימשך. נראה מה תהיה התוצאה ביום ראשון גאד.


(אני במחזור פיכס. נפיחות.)


 





נכתב על ידי kee , 26/3/2012 00:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ABC יום 2


טוב אז לבנתיים זה דיי קליל... 500 קלוריות.

אין לי כח לפרט יותר מדי.

אני הולכת להישקל אחרי המחזור ביום ראשון הבא ונראה מה השבוע הראשון בABC הביא לי.

 

אני חייבת להצליח. אני לא הולכת לעדכן על יום  אני יעדכן רק שיהיה לי מה לרשום.

 


 

טוב את כוכבת חוף ג'רזי היא רזתה בטירוף ואני מתה עליה!! איזה מהממת היא עכשיו!






נכתב על ידי kee , 24/3/2012 02:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ABC


היום ה1- 500 קל.

 

בוקר- 2 לחמלא עם קוטג' (200)

צהריים - כוס אורז וסלט + סוכריית טופי (207)

ערב- פיטנס (92)

 

רק חבל שסיימתי את הכל מוקדם מדייייייייי 

חחח רשמתי לפני למחר! לאט לאט לאורך כל היום לחלק תארוחות!

 

אני יעשה הליכה על ההליכון קצת עוד מעט.. ואני מעסיקה תצמי בלסדר את הבית...

 

ואוו ממש עשיתי לעצמי רשימה אתמול של מה אני הולכת לעשות ומתי וכמה אני מצפה לרדת וזה כל כך החדיר בי מוטיבציה!

 

בהצלחה לכולן!








 

משום מה לאחרונה אני מוצאת המון טינספו של לפני אחרי שבחיים לא ראיתי, והם מדהימים!

 

 

נכתב על ידי kee , 22/3/2012 18:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ABC


טוב אז אני הולכת לעשות רק שלוש שבועות מהABC כי אחכ אני רוצה לעשות תדיאטת לימון.

אלוהים אני  אצליח.

 

התפטרתי מהעבודה שלי, יותר זמן לישוןןןןןןן!

עוד שבועיים נרשמת לחדר כושר!

והיומים האחרונים נסגרו על 800 קיצר.

התחלנו.

 

בהצלחה לי.




 









 


 

כדי שגמאני יפסיק עם התירוץ של "אני שונאת קיץ"

ו "אני שונאת ים"

 

ומה שאני הכי שונאת זה בנות שרזותת טבעי.

נכתב על ידי kee , 21/3/2012 23:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)