לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קישוטה


תמיד יש שתי סיבות לכל דבר- האחת שנשמעת טוב, והשניה.. שהיא בעצם האמיתית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

"מה הוא עשה לך?"


 

הוא הרס אותי, ואז ניסה לבנות מחדש גרסאה יותר גרועה של עצמי כי ככה הוא אוהב. הוא אזק אותי למיטה עם הראש למטה והישבן אל על והתעלם מההתנגדות שלי, הלא שלי לא רלוונטי, מבינה? הוא היה חודר אליי ושואל אם אני בסדר תוך כדי, כאילו מה שהוא עושה זה בסדר ולגיטימי לחלוטין. 

הייתי בוכה אחרי זה והוא היה קורא לי קטנונית, לא רצינית. והיו פעמים בהן ממש הרגזתי אותו אז הוא היה אוזק אותי לספה ונועל אותי בבית שלושה ימים בלי אוכל- רק מים והזרע שלו שהייתי צריכה לבלוע כל פעם שהוא גמר. יש לי צלקות כי הוא הצליף בי עד דם, אבל אל תדאגי, השכנים לא שמעו הרבה כי היה לי גאג בפה. והיו פעמים בהן הוא היה מזמין לנו סושי והיינו צופים בסרטים מחובקים בזמן שהוא מעשן כמות מסחרית של סמים, הוא היה מלטף לי את הלחי ואומר לי שהוא אוהב אותי, וכמה זמן אחרי זה היה סוטר לי עליה כאילו אני חתיכת בשר. הוא הרס אותי והוא שבר אותי, עד שהפסקתי לבכות כשהוא היה חודר, והייתי מפסיקה לייבב כל פעם שהיה מצליף, הוא ריסק את כל כולי ושחרר את השדים שלי ועכשיו כשהוא לא פה, אני לא יודעת איך להתמודד איתם. איתו הם היו בסדר, הוא היה שד בעצמו, "לא רוצה למצוץ? בואי אני ארעיב אותך יומיים ותראי כמה רעבה תיהי לזין שלי" אבל עכשיו אף אחד לא מבין למה אני אדישה ולפעמים בהפתעה, או למה אני לא מאמינה כשאומרים שאוהבים אותי, למה אני לא אוהבת שנוגעים בי ולמה אני שותה כל כך הרבה וגורמת לעצמי כאב נפשי ופיזי בכוונה. למה אני דוחה אנשים שרוצים לעזור לי וקופצת למיטות קרות של גברים נשואים.

אני לא יכולה לדבר על זה עם אף אחד, "אמרתי לך התרחק ממנו" לא רוצה לשמוע את זה, לא רוצה להתמודד עם זה אבל מה שהכי מפחיד אותי, זו העובדה שאם הוא יתקשר הלב שלי יפסיק לפעום מהתרגשות ופחד, וכמובן, אבל כמובן שאפגוש אותו שוב. מזלי שהוא גוסס, אך אני בספק שהשדים שלי ימותו איתו. 

 

"הוא לא עשה לי כלום, הכל בסדר מותק, הייתי מאושרת איתו" 

נכתב על ידי קישוטה , 24/9/2016 12:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  קישוטה

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,498
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקישוטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קישוטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)