לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקבץ נקודות


פורוגרפיה

כינוי:  דולורס חלום





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2017

מאהבת שחורה


כמה קל להסתיר את כל מהשלא נעים בקשר דרך זה ששומרים עליו אינטנסיבי


כי אני לא ארגיש לא נעים שלא התשק לך שאבו כשהילד המושלם שלך שם כל עוד תתקשר עלי לפני השיינה.


 


 


לשמור עללי באשקטנה מולו. שלא יספר לאמא חס וחלילה שהקשר שלנו כבר רציני


ושלא יתרגל שאני מסתובבת שם יותר מידי


יחשוב שזהוא אנכנו יחד תמיד 


שלא אקשר אליו חס ושלום.


 


 


אז נתקשר, בשביל להראות שאכפט. אבל אני לא קונה לא קונה לא קונה.


 


כי אם הייתי באמת נכנסת הייתי יכולה לבוא תמיד. והילד הייה מבין שיבין. לא להסתיר אותי כמו מאהבת שחורה

נכתב על ידי דולורס חלום , 15/8/2017 00:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולורס חלום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולורס חלום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)