לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If thoughts could talk



Avatarכינוי:  Yukina

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

"אני אוהב אותך"


"אני אוהב אותך" כאלה מילים פשוטות שפשוט להגיד, ממש בלי לחשוב.

כשחושבים על זה בכל מערכת יחסים אני שומע את הביטוי הזה. באמת? אני לא מאמין בזה.

כשאני זורק מישהו זה לא הדבר הכי כואב, למעשה זה אפילו יותר מאתגר מהיחסים עצמם.

"משיכה הדדית"? בחייכם! זה מאוד קל לסיים דבר כזה. זה לא כואב או קשה לקבל שהאדם ש"אהב אותך" כבר לא איתך, כי הוא מוצא מהר מאוד מישהו אחר.

אבל ההרגשה הזאת? היא זמנית. גם כשמישהו מת, מתאבלים, אבל הזמן גורם לנו לשכוח, ולהמשיך. כמו כל אחד. סימן שזה לא כזה הדדי.

 

ומה עוד מעצבן? האנשים שמתחילים לנהל שיחות עם כל מי שמוכן להקשיב למצב האומלל והמסכן שלהם.

ראיתי אנשים רבים שעושים את זה. מתמכרים לתשומת הלב וההקשבה של אנשים אחרים.

ובלי לדעת רק מחזקים את התחושה המגעילה שלהם. מנציחים אותה יותר ויותר. "אוי ואבוי, הוא/היא זרק/ה אותי. סוף העולם!"
בסדר, דברו עם חבר אחד, שניים מקסימום, ותקצו לזה זמן מוגדר ומוגבל. שזה לא יהפוך להיות הנושא של השיחות שלכם. זה פאקינג מעצבן.

תתיחסו לזמן אחרי הפרידה כזמן איכות עם עצמכם. מה קורה לכם אנשים? מפסיקים את התחביבים שלכם, מנתקים קשר עם חברים, שוכחים את המטרות שלכם בחיים ועוד הגזמות מיותרות.

 

כשאתם מרגישים מדוכדכים ועצובים אחרי השיט הזה, תסתכלו על עצמכם. האם אתם עם הראש למטה? כתפיים שמוטות? גב כפוף? פרצוף חמוץ?
יודעים מה אתם צריכים לעשות? להתיישר. לחייך חיוך גדול. להזדקף. לקום. לקפוץ. לזוז.

 

תנו לי להגיד לכם משהו שאתם כבר יודעים. העולם הוא לא רק שמש וקשת בענן.

זה מקום אכזרי ונבזי ולא אכפת לי כמה קשוחים אתם, הוא יוריד אתכם לברכיים וישאיר אותכם שם לתמיד אם תתנו לו.

אתם או אני, או כל אחד אחר לא יכול להכות חזק כמו החיים.
אבל זה לא כמה חזק אתם יכולים להכות שמשנה. זה כמה חזק אתם יכולים לחטוף ועדיין לזוז קדימה. כמה אתם יכולים לספוג ועדיין להמשיך קדימה.

ככה מנצחים! אם אתם יודעים מה אתם שווים אז צאו ותיקחו את זה. 
אבל אתם חייבים להיות מוכנים לקבל את המכות, ולא להצביע על אשמים ולהגיד שאתם לא מצליח בגללו או בגללה או בגלל כל אחד אחר!

פחדנים עושים את זה ואתם לא כאלה! אתם יותר טובים מזה! אבל עד שלא תתחילו להאמין בעצמכם, לא יהיו לכם חיים.

 

"אני אוהב אותך". כל כך קל להגיד, כל כך קל לוותר.

נכתב על ידי Yukina , 28/2/2012 22:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אתה רוצה שאני אעשה?


אני לא מבין את הראש שלך בכלל, אפילו שאנחנו מכירים כלכך הרבה זמן.

אני לא מבין למה אחרי הסקס שלנו אתה פשוט הולך, מבלי להגיד כלום. אתה מסובך עם עצמך ומסבך אותי עוד יותר.

אני לא מבין את הדרך בה אתה בוכה בכל פעם שאני אומר לך משהו כאילו אתה פגוע ממני... אבל בכל זאת מסכים שאני אחזיק את היד שלך.

אז במקום לברוח אולי תגיד לי מה לעשות?

אני יודע שאני לא פאקינג מושלם אבל לדבר אני יכול. וגם להבין.

אבל מצד שני, אני מפחד ממה שתגיד לי.. כי אם תעזוב אותי אני ארגיש ממש גרוע עם עצמי.

מה שמפחיד אותי זה שאף פעם לא הרגשתי ככה, עשיתי את זה עם המון אנשים ואף פעם לא הרגשתי ככה.

יכול להיות שאני מתאהב בך ובגישה שלך? אם כן ואם לא, מה אתה רוצה?

 

אתמול יצאנו בלילה ובלפנות בוקר באנו אליי כי ההורים שלי לא היו בבית, ועשינו את זה.

אני זוכר את הבעת הפנים הפגועה שלך, את העיניים הרועדות שלך.

על מה אתה חושב? אתה לא צריך לחשוב על כלום חוץ ממני. אני אוהב לשחק ברגשות שלך.. לגרום לך להרגיש טוב.

אבל לאחרונה, בכל פעם שאתה בוכה אתה עושה לי צביטה בלב. אני לא רגיל לזה.

 

אני רוצה לסיים את זה לפני שזה יכאב לשנינו, ולחזור למצב בו הכל היה פשוט יותר. Screw it.

למה אף אחד לא יכול לתת לי תשובה?

נכתב על ידי Yukina , 26/2/2012 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





207

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYukina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yukina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)