לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כל מה שבא לי להגיד..

Avatarכינוי:  תמר ירדן

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני שלך


ב 5 בבוקר הוא כבר היה שפוך והלך ואני כמובן הייתי עם יותר מידי אנדרנלין בגוף,הכנתי קפה שחור וישבתי לעשן איזה ג'וני...

ב 5 וחצי הייתי שוב כל כך חרמנית,לא יכולתי להפסיק לפנטז על הגברבר המדהים שלי...

התמונה שלו מזיין אותי עמוק וחזק בתחת לא יצאה לי מהראש וכמובן שלא הצלחתי להתאפק ושלחתי לו הודעה בזמן שהוא בעבודה,הודעה שגררה עוד הודעה ועוד הודעה(התמליל המלא שמור במערכת).

ביקשתי והתחננתי אליו שכשהוא יגיע לבית גם אם אני ישנה שיעיר אותי עם הזין שלו עמוק בתוך הכוס שלי,שאני רוצה להתעורר עם הזין שלו בין הרגליים...

מממ ובהחלט היה לנו בוקר מטורף!

כשהתעוררתי האצבעות שלו היו עמוק בתוכי ותוך שנייה הייתי מוכנה ורטובה,הוא זיין לי את הצורה עם האצבעות שלו,גורם לי להתפתל ולגנוח כמו שרק הוא יודע...

ואז הוא פשוט הרים לי את הרגליים מעל הכתפיים שלו והכניס לי את הזין שלו כל כך חזק ועמוק שהנשימה שלי נעתקה.

אחרי הפסקה של כמה שניות הוא התחיל לשפשף את הזין שלו על החור של התחת שלי(שזה אחד הדברים שהכי מטריפים אותי!).

סטירה ראשונה ומפתיעה...ושניה...ואני גומרת וגומרת בלי להיות מודעת בכלל למה שקורה מסביבי.

מרוכזת כולי בתחושת שהוא גורם לי...

הוא גמר פעמיים ואז נשכבנו מחובקים,ניסיתי להסדיר את הנשימה אבל לו כנראה היו תוכניות אחרות בשבילי...

הוא העביר לי יד בעדינות על הגב ואז באיטיות ירד עם היד למטה,ליטף לי את הירך ותוך שנייה כבר נטפתי שוב...

לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת להרגיש את הטעם של הזין שלו בפה שלי,מצצתי וליקקתי ובלעתי כל ס"מ מהזין שלו עד שהוא תפס לי את הראש והתחיל לזיין לי את הגרון וכמו הזונה הטובה שאני איתו רציתי עוד...

לאט ירדתי לכיון האשכים ואז למטה יותר,כל כך הרבה זמן שלא עשיתי לו רימינג וכל כך התגעגעתי לזה!

הוא הפסיק אותי אחרי כמה דקות ואמר לי לעבור לדוגי,תחת למעלה ופנים צמודות למזרון...הוא אמר לי לגעת בעצמי בזמן שהוא מזיין אותי בדוגי ופאקקק זה היה כל כך טוב!

שנשכבנו אחר כך פשוט לא יכולתי להירגע והתחלתי בלי לשים לב אפילו ללקק לו את האצבעות,מה ששלח אותי לעוד גמירה לא מתוכננת.

והסטירות אחחח הסטירות...

קיבלתי 3 סטירות שכל סטירה הייתה מלווה בהכנה ובכל פעם זה גרם לי להיכנס למצב אחר,לשקוע בעצמי...

לגמור יותר ויותר חזק...

בגמירה האחרונה זה היה כל כך אינטנסיבי וחזק שכל הגוף שלי לא הפסיק לרעוד והייתי צריכה המון זמן כדי לרדת,כדי להירגע מזה,ממך...

גברבר מדהים ונפלא שלי,אהוב שלי.

אולי אתה לא מתחבר לבדס"מ ואולי לפי כל "ההגדרות" אתה לא שולט או אדון,אבל אתה השולט שלי והאדון שלי ותמיד תיהיה...

אני אוהבת אותך כל כך!

תודה על היום...

נכתב על ידי תמר ירדן , 19/5/2018 10:37   בקטגוריות BDSM, גמירות, זיונים, חרמנות, סקס, מצב רוח שובב, צריכה זין  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מצלמות סקס בדס"מ ב-12/10/2023 13:44
 



כלבה מזדיינת


אז החלטתי לשתף אותכם בקצת פרטים מהיום המדהים הזה...

זה התחיל בבוקר כשהגברבר שלי חזר מהעבודה מוקדם ממה שציפיתי,נתתי לו לקרוא את מה שכתבתי על הבוקר(העצלנים שביניכם לגלול בבקשה), לא באמת היה לי בראש שנעשה משהו באותו הרגע,כי הייתי חייבת להתחיל להתארגן לעבודה.

מסתבר שלגברבר שלי היו תוכניות אחרות לגמרי ממני ואני לא זוכרת איך זה בכלל קרה,אבל איכשהו מצאתי את עצמי ערומה על הגב במיטה כשהרגליים שלי למעלה באויר והזין שלו מתחכך לי חזק בכוס ובדגדגן ופאקקק הייתי כבר אז ממש חרמנית,אבל אז הוא החליט לשגע אותי עוד יותר והתחיל להתחכך לי עם הזין על החור של התחת ובשנייה שהרגשתי את הזין שלו נצמד התחלתי לגנוח כמו זונה,לא שלטתי בעצמי ולא שלטתי בגוף שלי,הרגשתי את עצמי מטפטפת ובלי להתאמץ בכלל גמרתי כל כל חזק.

ברור שזאת הייתה רק ההתחלה...

בזמן שהוא לאט לאט הרחיב לי את החור של התחת,אני שלחתי יד למטה והתחלתי לעסות לעצמי את הדגדגן הנפוח שלי ולדחוף לעצמי אצבעות,יכולתי להרגיש איך אני מתהדקת לו על הזין המושלם שלו והגמירה השנייה לא איחרה להגיע..

הוא דחף לי את היד הצידה,מעביר את הזין שלו בתנועה אחת לתוך הכוס שלי,הנשימה נעתקה ממני,הזווית של החדירה הייתה כל כך עמוקה והוא זיין אותי כל כך חזק,כל חדירה הייתה חזקה יותר מהקודמת.

הוא גרם לי לגנוח,להשתולל ולצרוח וגמרתי פעם אחרי פעם....

בשלב מסוים הוא גמר ואני כבר הייתי בובת סמרטוטים מחויכת וחסרת נשימה,אבל הוא פשוט סחט את הזין שלו משאריות הזרע וחדר אליי שוב,מוציא אנקות מחאה קטנות ומילמולים על זה שאני מאחרת,אבל החרמנות שלי תמיד מנצחת.

החדירה כל כך כאבה לי,הרגשתי פעימות של כאב וזה חרמן אותי עוד יותר,שרף לי בטירוף ולא יכולתי לעצור את עצמי וגם לא רציתי.

משהו אחר השתלט עליי ובאותו רגע הייתי שלו כמו שלא הייתי הרבה זמן,הזונה שלו,החפץ שלו.

הגוף שלי נכנס למקום אחר...

התחלתי לרעוד בלי שליטה,לגמור בלי שליטה,מספיגה את כל הסדינים.

פאקקקקק כלבה מזדיינת ממ בהחלט כן...

בנימה חרמנית זאת נסיים את הדיווח להיום,אבל שלא יהיו לכם ספקות שהיו עוד זיונים אחרי ובהחלט איחרתי לעבודה היום.

 

נ.ב.

לא חשבתם שהזיונים נגמרו פה נכון?

היה זיון אפי גם אחרי שחזרתי מהעבודה,הבטחתי בבוקר נכון?

 

לילה טוב ומזוין לכולנו.

נשיקות ומציצות,

הזונה הקטנה שלכם.

נכתב על ידי תמר ירדן , 21/2/2018 20:24   בקטגוריות BDSM, גמירות, זיונים, חרמנות, מצב רוח שובב, סקס, צריכה זין, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לנה ב-15/6/2022 09:43
 



בוקר טוב גברבר


השעון המעורר כבר צלצל ואני לא מצליחה לקום,

רוצה רק עוד 5 דקות,עוד 5 דקות לחלום עלייך.

בלי לשים לב היד כבר נשלחת למטה ואני מופתעת מעד כמה אני רטובה

ואני לא יכולה להפסיק...

הייתי רוצה להתעורר עם הזין שלך בתוכי,מחליק לתוכי,

עמוק,

חזק,

דוחפת לעצמי אצבעות והגניחות יוצאת בלי שום שליטה.

הנודניק בשעון מודיע לי שעברו 5 דקות,באמת נודניק!

טוב טוב אני קמה לעבודה,

אבל זאת הדרך שלי להודיע לך מה יהיה כשאני יחזור היום.

שיהיה לך יום נפלא גברבר חתיך שלי.

נכתב על ידי תמר ירדן , 21/2/2018 07:01   בקטגוריות מצב רוח שובב, צריכה זין, גמירות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי בטושה ב-21/2/2018 16:26
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמר ירדן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמר ירדן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)