לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לסבית עוד אחת

תישבו תכבו ת'לפונים ותקשיבו להופעה שלי למה אתם קיבלת את השורה הראשונה ליד הבמה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2012

קשה לי


קשה לי לינשום פיתחתי אליך תלות מוזרה ואני לא יודעת איך אני יכולה להמשיך 

קשה לי לינשום , כואב לי החזה ,אין לי כוח לכלום 

אני רוצה עזרה....

נכתב על ידי , 1/9/2012 18:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 28

תמונה




3,950
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט לסבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט לסבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)