לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לסבית עוד אחת

תישבו תכבו ת'לפונים ותקשיבו להופעה שלי למה אתם קיבלת את השורה הראשונה ליד הבמה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2012

הפגישה שלנו


אין לי כוח לספר מה היה אז נספר בקצרה פגשתי סינית לא מדברת עיברית ובקושי אנגלית פעם ראשונה שראיתי אותה היא לא ידעה אנגלית ביכלל  .

היא היתה בישראל כמה חודשיים היא עבדה פה היא אקרובטית .

הכרנו היתאהבנו והיא חזרה לסין אנחנו מדברות כול יום בסקייפ היא נסעה ליפני שבועיים .

 

 

כולכך קשה לי בילעדייך .

הלב כואב,  היידים שלך עוטפות את ליבי ומוחצות אותו עד שלא נישאר זחר מימך .

אני לא יודעת איך להסביר את האהבה שהיתה ביננו .

הרי לא הבנו אחת את השנייה אבל דיברנו בשפת האהבה .

את חסרה לי כולכך . אני מיתגעגעת ללילות שלנו שהיהנו ישנות כולכך צמודות .

תמיד ידענו שמתי שהו את צריכה לחזור לסין אז לא ניפרדנו לשנייה .

אני זוכרת שהיהתי מניחה את הראש שלי על החזה שלך שומעת את פעימות ליבך שומעת את האוויר ניחנס ויוצא מהריאות 

זה הפך למוזיקה האהובה אלי 

לא משנה איה שיר , איזה מנגינה אני ישמע כלום לא דומה .

כלום לא סותם את החור הענק שהשארת בתוכי .

 

 

עכשיו אני עובדת וקורעת את התחת בישביל לטוס עליך בעוד חודשיים 

 

הפגישה שלנו אני לא יודעת מה לדמיין מה לחשוב .....

אני מפחדת כולכך , אני מפחדת ליראות אותך .

אני מפחדת לטוס לסין לבד .

אני מפחדת מהרגע שאני יצתרך לעזוב .

אני מפחדת ליפול עמוק מידי איתך .

אני מפחדת ....

 

 

החלום שלי שיום יבוא ואת תוכלי ליקרוא את כול השירים שכתבתי עליך 

יום יבוא אני רוצה ליכתוב לך מילות אהבה ושתביני אותם  יום יבוא ...

 

 

  אני כולכך מיתגעגעת .....







נכתב על ידי , 12/9/2012 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 28

תמונה




3,950
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט לסבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט לסבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)