לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן?..באמת?..


כל כך הרבה דברים משנים את השקפת העולם שלנו, הינה שלי XOX

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

תשובות לשאלון השבועי


בשבוע שעבר הגיעו כוכבי טלוויזיה וטוויטר מארה"ב כדי לסייר בישראל ולקדם בה את התיירות. הם התבקשו לכתוב סטטוסטים וציוצים ולצלם את עצמם באתרים ברחבי הארץ. מה את חושבת על היוזמה?
לדעתי זה ממש טוב,שאנשים בעולם יראו את ישראל דרך עיניים אחרות,דרך אנשים שיגידו להם חד משמעית-אתם לא תבאים למות בישראל!
יש מלאא אנשים בטוויטר שעוקבים ארי המפורסמים שבאים,ולמה למדינה ישראל לא להשתמש בכך?

את מי היית רוצה לראות במשלחת הבאה?
אממ...הייתי רוצה שאנשים שמפחדים לבוא ישראל ואומרים עליה דברים שלא בהכרח נכונים יגיעו ובנוסף גם הייתי רוצה(למרות שזה שיטחי בטירוף) ששחקנים מסדרות שאני אוהבת יגיעו כמו איאן סומרהולדר,איאן הארדינג,נינה דוברב,לייטון מיסטר,פול ווסלי ועוד...

אם היית חלק מהמשלחת והיית צריכה לתאר את איזור מצדה וים המלח - מה היית כותבת?
הייתי כותבת שהגעתי לאיזור יפהיפה בעל חשיבות היסטורית גדולה לעם היהודי וגם כן מדהים מיופיו, וגם ההיתי מזכירה את הבוץ שטוב לעור ואת השמש המדהימה שמשזפת מדהים בים המלח.

מה היית מספרת על הכינרת וצפון הארץ?
על הטבע הירוק,הרוח,הבריזה,הנחלים הזורמים לתפארת המדינה :)

איך היית מתארת את החוויות שלך מהערים הגדולות: תל אביב, חיפה או ירושלים?
ערים ככל עיר בעולם,תל אביב עיר מיחדת במינה, מלאה במגוון רחב של אנשים, מודרנית ויפה. וירושליים העיר הקדושה, נותנת ומעבירה את תחושת הקדושה ברגע שמגיעים אליה,לרובע היהודי ולעיר העתיקה. היא אינה רק בעלת חשיבות היסטורית מפוארת אלה היא גם העיר הקדושה לשלושת הדתות(שזה עושה אותה מיוחדת במינה)...

אילו אתרים בארץ את חושבת שראוי להכניס לסיור כזה?
איני יכולה לבחור בין המקומות הראויים להכניס,צריך לקחת למקומות שיתנו את התחושה הישראלית הציונית וידגישו את יופיה,ייחודה ומודרניותה של המדינה שלנו הקטנה. לרות שהיא קטנה ואפילו בזכות זו ניתן לראות כמה שיותר מקומות ממנה במעט הזמן שיש למשלחת-מצפון לדרום,למזרח ולמערב.

אילו טיפים היית מחלקת למטיילים בארץ?
הייתי אומרת להם להיזהר מהישראלים שרוצים לעשות קומבינות לתיירים....

מאילו מקומות היית ממליצה להם להימנע?
הייתי ממליצה להימנע ממקומות הגובלים במדנות ערב,לא להתקרב לגבולות יותר מידי...וגם כן בגלל תקרית לא נעימה אישית שלי לא הייתי ממליצה להם לעשות טיול במדבר יהודה ;)

האם היית רוצה לבקר במדינה שבה הביטחון מעורער בעקבות פוסטים, סטטוסים וציוצים חיוביים?
תלוי לאן(למדינות כמו אפריקה והודו לא..וזה מניסיון של חברים לא בגלל הביטחון), אני וכל איש ואיש צריך לדעת שלא כל מה שמפרסמים נכון,בדר"כ זה חצי נכון ולא הייתי לוקחת בביטחון מלא את החדשות,להסתמך על אנשים שכבר חוו את המדינה מבפנים זה יותר קל לפי דעתי...

נכתב על ידי , 22/5/2012 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את יודעת מה משמעות המילה "דיאטה"?
כןן...

האם עשית פעם דיאטה?
כן,לפעמים,אבל אני מתייאשת באמצע כל פעם :O

מה האסוציאציות שיש לך לגבי אוכל?
משהו טעים...חחחח :)

איזו שיטת דיאטה נראית לך בריאה?
לאכול בריא ובמידה :)

איזו שיטה נראית לך מזיקה לגוף?
להרעיב את הגוף ואז לתחון מלא פתאום כי ממש רעבים...

האם נעזרת פעם באיש מקצוע לגבי בקרה על התזונה שלך?
לא,לא...

האם את חולקת עם חברים ומשפחה את אופן האכילה שלך?
לפעמים...

האם את מתעניינת במה אחרים אוכלים?
לא,אין לי שום עיניין להכנס להם לצלחת :)

לפי מה את מחליטה אם את אוכלת עכשיו - שעות מסודרות או מידת הרעב?
שעות מסודרות,אבל כשאני רעבה ביניהם בדר"כ אני פשוט שותה מלא...

האם את מקדישה יותר ממה שהיית רוצה למחשבות על אוכל?
יש ימים שכן ויש ימים שלא...

נכתב על ידי , 2/5/2012 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLO-LEE-TA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LO-LEE-TA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)