לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The unknown




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

the end of days


האפוקליפסה

סוף החיים וההשמדה של האנושים

פעם זה היה באג 2000 והיום אנחנו מחכים לסוף 2012

אבל תורידו חששות

היתה לי התגלות, היה לי חזון ואני יודע איך יגמר העולם

 

ישנו נער, עדיין צעיר, הוא נביא סוף העולם, במובן של- הוא יביא את העולם לסופו.

הנער עדיין לא ברמה המתאימה אבל בקרוב, הוא עדיין צעיר ודיי טיפש, אבל הוא ילמד ויתחזק.

הוא יעשה עוד טעויות אבל בסופו של דבר, רמת הawesomeness שלו תהייה מושלמת, ואחרי שהוא יביס את NPH האגדי

ואת ג'וני דפ הוא יספוג את הawesomeness שלהם, וכשכל כך הרבה awesomeness נכנס לגוף אחד, קודם האנושות תקרוס,

החברה לא תוכל לשרוד כל כך הרבה awesome וכולם פשוט ימותו, ואז אחרי שכדור הארץ יתפוצץ ורק אני...ז"א הנער ישאר מרחף בתוך בועה של awesomeness גולמי היקום יתחיל לקרוס לתוך עצמו.

 

וזה בעיקרון מה שיקרה.

why?cuz fuck you thats why

 

היום,אני מקווה, הולך להיות אדיר.

אולי נעשה על זה פוסט מחר^^

 

 

נכתב על ידי SomeThingCool , 18/5/2012 14:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeThingCool אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SomeThingCool ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)