לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The unknown




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

noting to say yet allot to talk about


אין לי חשק לכתוב, לא יודע למה.

יש לי הרבה על מה לדבר...אבל אין לי חשק לדבר על זה.

 

ההיתי באילת, מיום ראשון חזרתי ברביעי, היה כיף.

ביום חמישי נגנבה לי תעודת הזהות יחד עם כמה דברים שהיו בפנים.

בשישי ארוחה משפחתית ומועדון, הפעם הראשונה שבאמת נהנתי במועדון.

ועכשיו, תחושה מוזרה, כבדות שכזאת.

 

אני חייב לשתות היום, אני חייב להצליח במטרה...שתיתי השבוע בכל יום, מראשון ועד שישי, נשאר שבת.

 

דפקתי 7 אפשרויות לסטוצ'(לא במובן הטוב)...אנוכי מוכשר...

 

מה שכן...היתה אחת ממש חמודה, ממש יפה, נחמדה שכזאת...כייפית...אבל מה, בת 14.

da fuck i do now?

כאילו סבבה אני פדופיל, אבל מידיי פעם יש לי גבולות, ואני חושב על זה.

 

זה הכי מבאס כשכל הבנות המושלמות מבוגרות מידי, קטנות מידי, רחוקות מידי או תפוסות מידי.

fucking hate it.

 

מה אני עושה עכשיו?

נכתב על ידי SomeThingCool , 9/6/2012 16:52  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeThingCool אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SomeThingCool ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)