לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The unknown




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

not perfect


לג בעומר היה ממש כיף

הכל היה סבבה

אנוכי שמח

היה כיף,היה טוב

אז למה אין לי חשק לכתוב?

למה אני לא מרגיש טוב?

למה יש לי הרגשה כבדה ורעה?

 

הכרתי מישהי, ובנתיים נראה לי שאני רוצה להתקדם עם זה...אבל יש לי הרגשה רעה.

 

fuck this shit

נכתב על ידי SomeThingCool , 10/5/2012 23:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



dreams and shit


שוב חלמתי על אישה, הפעם מישהי אחרת, אפילו יותר טוב.

את הקודמת רק הזכרתי לפני כמה וכמה פוסטים, זה לא היה משהו מיוחד, אבל הפעם.

האחת המושלמת שמופיעה בחלום, עצוב ודיי פטתי אבל אני עדיין מקווה שהיא קיימת.

היא היתה בלונדינית עם סטייל שונה, היה לה חוש הומור ושכל, היא היתה רגוע והצליחה לגרום לי להיות רגוע,דבר שמאוד נדיר אם אני נכנס להיפר. והיה לי כיף, עד שהתעוררתי, ואז המשכתי לישון והחלום המשיך אבל לצערי לא להרבה זמן.

החלום עצמו היה מוזר ולא רלוונטי.

הדמות הזאת, הילדה המושלמת שהופיע בחלום מטומטם והפכה אותו לסערה של מחשבות.

החלום גרם לי לשקול שוב בין אם כן לנסות שוב מערכת יחסים רצינית, דבר שעדיין לא הגעתי להחלטה עליו.

קשה לבד, אבל מהניסיון שלי כבר עדיף הקושי הזה.

במערכות יחסים שלי תמיד היה החודש הזה של דביקי וכיף כשבאמת שמחים, ואז מגיעה הרצינות, האחריות והאמת אחד על השני.

כשכל השמחה מתפוגגת אפשר לראות באמת את האדם שאיתו אתם נמצאים, הקשר הקודם שלי נגמר בגלל זה.

אפשר לעבור אחת אחת, ולקוות שגם אחרי שהאושר הראשוני יתפוגג תישאר שם מישהי שלא תרצה לעזוב.

יש את השאלה של "האם כדאי לסבול את שאר הכשלונות עד לאותה אחת?"

בכל מקרה, אני קרוע בין הרצון שלי למערכת יחסים מתפקדת לבין הרצון שלי להישאר עם ראש שפוי לקצת יותר זמן.

מצד אחד אני לא רוצה ולא צריך את הדרמה המתלווה, מצד שני חסר לי מישהי><.

-

ל"ג בעומר בקרוב, באופן לא ממש צפוי יש לי שק 1*1*1 מטר(אורך רוחב וגובה) של קרשים ונדבר עם כמה אנשים, נשיג בירה ובתקווה נהנה.

וביום שישי כנראה, סיאנס נוסף.

והפעם יהיה ארוך יותר, מאורגן יותר ומוצלח יותר.

-

התמכרתי ברמות דיי עצובות לtim minchin...הוא פשוט אדיר.

 

השאלה שלי הפעם,

האם היה לכם חלום שממש השפיע עליכם?

נכתב על ידי SomeThingCool , 6/5/2012 16:22  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



dude high as fuck, talking to dead people and shit


אז אני מניח שנתחיל מהעיקר.

 

סיאנס,

נעשה במקום נטוש ונחמד, לצערי פתוח אבל לא נורא.

הנסיונות הראשונים היו כושלים, התאכזבתי ברמות.

אבל זה כי השם היה לא נכון לפי מה שגיליתי לאחר מכן.

ואז, ניסינו אדם רנדומלי, כל אחד שרוצה לדבר איתנו, דבר שבעיקרון אסור ומסוכן...

שזאת הסיבה שבגללה ניסיתי את זה.

אז האדם הראשון שזימנו לפי מה שהבנתי מת בשנת 61 אם אני לא טועה...היתה לנו שיחה קצרה

שלאחריה הוא ביקש ללכת.

הקטע המעניין מגיע לאחר מכן,

ניסיון נוסף במיקום קצת שונה, הפעם הגיע זכר, שאת שמו הוא לא רצה לתת...לאותו אחד ישנם 2 אפשרויות

טרול או "רע"...

הוא טען כי חטאנו ורצה תשלום על כך, תשלום שיקבר במקום מסויים...

הוא איים ובסופו של דבר אמר לנו לברוח, לברוח ממשהו שאנחנו אמורים לדעת עליו...

ורק אז הוא הסכים ללכת...

כל המקרה מוזר לי אבל נראה את תופעות הלוואי ואז נקבע בין אם זה טרול או ישות רצינית.

 

ההכזבה שלי היא שלא יצא לי לבקש מגע פיזי...

נעשה שוב מתישהו כנראה בקרוב...אולי אפילו שישי הבא וגם אז אני אכתוב על התוצאות.

 

עכשיו כנראה שישנם סקפטים בין אלו שיקראו את זה...וטוב...הסיבה העיקרית שבגללה אני עושה את זה,

זה בשביל ליצור דעה רשמית על הנושא...כי נמאס לי לנוע מסקפטי לאדם מאמין על סמך תאוריה...

ושלא תתבלבלו אנוכי אתאיסט מלא ואין שום קשר בין זה לאלוהות.

 

טוב בנושא אחר...אני שוב אתחיל בתקווה לעדכן יותר^^

יש לי כמה נושאים בראש ואני לא רוצה לערבב...

 

אז השאלה הפעם...

מה הדעה שלכם על הנושא?

נכתב על ידי SomeThingCool , 5/5/2012 02:31  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeThingCool אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SomeThingCool ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)